Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

27. juli 2009

Wedding Card | Bryllupskort

I started on this Wedding Card a while ago, but it didn't turn out the way I had in mind, so I just had to put it away for a while... ;)

Jeg begynte på dette bryllupskortet for lenge siden, men det ble ikke slik jeg hadde planlagt, så jeg måtte bare legge det fra meg en stund... ;)



I've used a beautiful stamp from the new Grunge Flourish Hearts Collection from Stempelglede. together with a text stamp from the new Wedding Collection - "To the Newlywed".
Gunhild sent me a beautiful stitched paper from Prima, called Romance. The paper is absolutely gorgeous, so it really did hurt to cut it in pieces... I've sewn some uneven seams around the panel.

Her har jeg brukt et av de nydelige hjertene fra Grunge Flourish Hearts Collection sammen med en tekst fra den nye plata Til Brudeparet. Gunhild sendte meg dette nydelige arket fra Prima. Det er så utrolig lekkert, så det gjorde virkelig "vondt" å klippe i det. Jeg har sydd noen skjeve sømmer rundt panelet, for å "ramme det inn" litt...

A closeup of the heart. I've stamped the image twice, to get a 3D effect. I've empossed the heart and coloured it with Crimson Copper Ink (from Brilliance) and Perfect Pearls (Berry Twist). As you can see, I've mounted pearls around the heart.

Her er et nærbilde av hjertet. Hjertet er embosset og fargelagt med svamp og blekk fra stempelputa Crimson Copper Ink (fra Brilliance) og Perfect Pearls (Berry Twist). Hjertet er montert på 3D-puter. Jeg har også limt halvperler rundt hele hjertet.

I've decorated the card with ribbon and this beautiful flowers and pearls from Unik Hobby.

Jeg elsker blomster og perler, og disse herlighetene finner du selvfølgelig hos Unik Hobby.


You'll find the leaves and flowers at Unik Hobby and Papirloftet. I've used the Daisy Leaves die from Boss Kut, to cut out the big leaves.

Her har jeg brukt blomst fra Papirloftet og blader og blomster fra Unik Hobby. De store bladene har jeg kuttet ut med diesen Daisy Leaves fra Boss Kut.


I'll show you one of the insides. I've used a text from the Wedding Collection. It's a text from the Bible - "Right now three things remain: faith, hope, and love. But the greatest of these is love".

The other inside is pretty much like this one, but I've replaced the textstamp with a personal greeting to the newlywed.

Her er den ene innsiden av kortet. Jeg har også her brukt et tekststempel fra samlingen Til brudeparet. Den andre innsiden er bygget opp på samme måte. Jeg har bare byttet ut tekststempelet med en personlig hilsen til brudeparet.

------------------

Thank you so much for stopping by. I hope you're enjoying the summer! Take care everyone!
Hugs, Kirsten

Tusen takk for at du titter innom. Jeg håper du har en riktig fin sommer!
Klem fra Kirsten

20 kommentarer:

Else Irene 27. juli 2009 kl. 22:46  

Supernydelig bryllupskort, Kirsten!! Jeg tror faktisk jeg må ha disse stemplene, jeg også.... ;)

Håper du har gode dager og nyter sommeren, vennen :))

God klem!!

Pia 27. juli 2009 kl. 23:01  

Kirsten der er kun at sige wooooooooow

♥ Kari ♥ 27. juli 2009 kl. 23:23  

Aldeles nyyydelig Kirsten!!
Rett og slett vakkert!!

Klemmer fra Kari

☼ Carolina ☼ 27. juli 2009 kl. 23:26  

maravillososo trabajos
te felicito,
desde Chile
Carolina

Sharon 27. juli 2009 kl. 23:29  

Wow, this is stunning Kirsten. I love it!! I really want these stamps but can't get them in the UK.

❤ Kaia 28. juli 2009 kl. 00:24  

Hei
La igjen en kommentar i stempelglede sin blogg jeg, så hvis du vil lese den. så er den der ;o) ;o)
Nattaklem fra Kaia

Cheryl 28. juli 2009 kl. 02:06  

Absolutely stunning!!! All of your details are just beautiful,I really admire your work!!
Hugs xx

Juleskrulla 28. juli 2009 kl. 08:07  

Så nyyyydelig kort, Kirsten! :)

Ha en fin dag!
:)
Camilla

Karita 28. juli 2009 kl. 08:23  

What a beautiful card Kirsten! :) And so many gorgeous details, wow! I just love those flowers and little heart pearls.

Have a great day :)
Hugs,
Karita

Hanne 28. juli 2009 kl. 09:23  

Dette var et aldeles nydelig bryllypskort! Flotte stempler også!

Ønsker deg en fortsatt fin sommer!
God klem Hanne

Riet 28. juli 2009 kl. 09:27  

What a beautiful card Kristen,i love the flowers and colours.

Hugs Riet.x

Marimer 28. juli 2009 kl. 09:57  

Es precioso, super elegante y delicado, ademas de muy artístico. Los detalles son increibles, felicidades por este trabajo Kirsten.
Saludos.

Hildegunn 28. juli 2009 kl. 13:02  

Nydelige kort du har laget!
Flott pyntet og supre tekster!

Marianne/skorpionen 28. juli 2009 kl. 15:03  

for et vidunderlig vakkert bryllupskort *love*
Elsker fargene du har brukt og de ulike blomstene. Hjertet var bare bedårende og ble lekkert med perlene rundt.

Håper du koser deg nå som det er sommer.
Jeg har fullstendig ferie fra kortlaging for tiden , men det kommer nok ;)

Ha en flott dag!

Klem
Marianne

Anonym,  28. juli 2009 kl. 19:05  

very pretty!! xx jo xx

Linnie 28. juli 2009 kl. 20:34  

wow breathtaking work the ribbons and flowers are amazing ..such talent you have
linniex

Sari 29. juli 2009 kl. 07:57  

Oh so many beautiful pearls and other details!! Stunning!

Ida 29. juli 2009 kl. 15:23  

Nydelig kort:D Rosa fargene, stempelene og blomstene er utrolig lekre. Jeg likte selvsagt arket kjempe godt:o) Sømmen rundt kortet var også knall fin:D

Lene Aase 30. juli 2009 kl. 15:07  

WOW, for et supervakkert brylllupskort. Rålekkert med det hjertet med perlene rundt og eg digger sømmen på kortet!!!

Sommerklem fra Lene:)

Deborah March 4. august 2009 kl. 00:57  

Perfectly STUNNING card Kirsten! I always enjoy visiting your beautiful blog. The things you post are SO inspirational!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP