Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

13. juli 2009

Honest scrap og en award...

For litt siden fikk jeg denne morsomme utfordringen fra Aina og Lena Katrine. Dette er reglene:



This award is "For a blog whose content or design, in the giver's opinion is, brilliant". The conditions of the award are:

♥ I must thank the person who gave me the award.
♥ I must list their blog and link to it.
♥ I must list 10 honest things about myself.
♥ I must put a copy of The Honest Scrap Logo on my blog.
♥ I must select at least seven other worthy bloggers & list their links.
♥ I must notify the bloggers of the award.

Her er litt om meg... :)

  • Familie og venner betyr mye for meg, men jeg syns også det er utrolig godt å bare være helt for meg selv innimellom...
  • Kaffe har blitt "et must" for meg...
  • Jeg er en dårlig blogger...
  • For 20 år siden trente jeg mye og var i veldig god form... Skulle veldig gjerne vært "der" igjen....
  • Noe av det mest stemningsfulle jeg vet, er å sitte å drømme meg bort i flammene fra et bål...
  • Skulle gjerne vært litt mindre "kontroll-freak"...
  • Er dessverre altfor glad i sjokolade...
  • Jeg får nesten aldri produsert noe på stempeltreff, men jeg får isteden skravla desto mer... :)
  • Jeg håper jeg får oppleve å bli gammel.
  • Min store drøm er å eie et lite, sjarmerende feriested ved sjøen...
Jeg ønsker å gi denne utfordringen videre til Anne, Lene Aase, Gunn Merete, Liv, Yvonne, Marianne og Leni.



Jeg har også fått en award som jeg må vise fram. Fikk denne koselig awarden av Marianne for litt siden også. Tusen, tusen takk! Jeg setter så stor pris på at du ville gi denne til meg.

Jeg ønsker å gi awarden videre til alle mine bloggvenner, med ønske om en riktig god sommer!

Klem fra Kirsten

1 kommentarer:

Marianne/skorpionen 14. juli 2009 kl. 08:13  

Takk for utfordringene og fine ord i bloggen min :) Tror neppe jeg rekker å gjrøe stort med den før etter ferien. I dag skal vi være turister i Oslo og torsdag drar vi sørover. Første stoppested Bø og så videre til Sørlandet.

Ha en flott sommer :)

Klem
Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP