Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

14. juli 2009

Gift Bag | Gavepose

This is another DT project for Unik Hobby. In June, I was supposed to create something with this beautiful stamp from Whiff of Joy. I made a Gift Bag for a good friend... The image is coloured with Distress Ink Reinkers. I hope you like it! :)


Her er juni-bidraget mitt for Unik Hobby. Jeg skulle lage noe med dette nydelige stempelet fra Whiff of Joy. Denne gangen ble det en gavepose til en god venn... Motivet er fargelagt med Distress Ink Reinkere og en tynn pensel.

I've made the bag with this patterned paper from MakingMemories. I cut out the frame with a beautiful die from Spellbinders (Shapabilities Scalloped Frame) that I got from my good friend Lena. I love this die! Thank you very much, my dear friend! *hugs*. I've decorated the Bag with flowers, matching ribbon and a copper charm.
Selve gaveposen lagde jeg med dette mønsterarket fra MakingMemories. Jeg har stanset ut rammen med en nydelig die fra Spellbinders (Shapabilities Scalloped Frame), som jeg var så heldig å få av min gode venn, Lena. Tusen takk, vennen. Jeg kan garantere deg at denne vil bli mye brukt! *klem*. Posen er dekorert med matchende bånd, diverse blomster og kobberpynt.

On the other side of the Bag, I've used a text stamp from Stempelglede. In English it means something like "Friendship get the soul to flourish".

På baksiden av posen har jeg brukt et av mine favorittstempler fra Stempelglede. Jeg har også her stanset ut et ramme med diesen fra Spellbinders.

oooOooo

Thank you very much for visiting! Please feel free to leave me a comment if you have time.
I hope you're enjoying your summer! Take care!
Hugs, Kirsten

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter utrolig stor pris på at du legger igjen spor etter deg. Jeg håper du nyter late sommerdager, selv om det (i hvert fall her på Hamar) minner mer om høst akkurat nå.... ;)
Klem fra Kirsten

37 kommentarer:

Cheryl 14. juli 2009 kl. 05:37  

Just gorgeous Kisten,your colours and embellishments are so beautiful.....your colouring is brilliant!!! I love it!
Hugs xx

Camilla 14. juli 2009 kl. 07:54  

Jag har sagt det många ggr nu:)
Åh, så fin gåvopåse du gjort.
Och naturligtvis så är det underbara färger:))
Tänk var gång jag ser i Blått så är det lite extra:)
Gillar ramen som du har (Spellbinders) och stämpeln är så vacker.
Mycket fint Kirsten, hoppas att du har det gott nu, och ta vara på dig.
Kramar Camilla

Marianne/skorpionen 14. juli 2009 kl. 08:14  

Nydelig gavepose! herlig med den store sløyfen og nydelig ramme+stempel :)

Ha en flott dag!

Klem
Marianne

Riet 14. juli 2009 kl. 08:47  

Ohhh Kristen,what beautiful,l love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Sigrun 14. juli 2009 kl. 08:55  

KJempelekker gavepose. Blått og brunt er alltid en flott kombinasjon og stempelet ditt nydelig malt!

Lena Katrine 14. juli 2009 kl. 09:29  

Hei vennen!

Så nyyydelig gavepse! Vakre farger, nydelig malt motiv, og det sløyfebåndet var utrolig lekkert! Og ramma er nydelig ja - go'ingen!

Håper du får nyte noen late feriedager nå vennen - jeg tror nemlig du trenger det veeeldig!
Og så håper jeg vi ses hos Maya om ikke lenge??? *krysser fingre og tær*
Ta vare på deg selv, og kos deg sammen med familie og venner!

Massevis av mosekoseklemmer ;)

Karita 14. juli 2009 kl. 10:24  

This is so beautiful gift bag Kirsten! :) Your colouring is absolutely beautiful and every detail is just great :)

Hugs,
Karita

Else Irene 14. juli 2009 kl. 10:24  

Wow, så lekker gavepose du har laget Kirsten!!! Den ramma er kanonfin, jeg har den selv også :) Likte veldig godt det nydelige båndet du har brukt, jeg finner det vel hos Unik Hobby?? Og motivet er som alltid nyyydelig fargelagt!

Håper du nyter ferien sammen med familien din! Vi ses til høsten regner jeg med, på messe eller iallefall på treff i Ski :))

Gode klemmer!!

Inger Marie 14. juli 2009 kl. 12:00  

Hei vennen :)
Så nydelig gavepose i nydelige farger.
Lekkert gjennomført som alltid.
Håper du koser deg og nyter late sommerdager.
Stor god klem fra Inger Marie

Camilla 14. juli 2009 kl. 12:48  

Helt nyydelig Kirsten!!! Og du maler jo som en gudinne, og det samme med dekorajonene dine, en fryyyd for øyet!;)
Åååå nei! Ikke høst allerede.... Jeg ønsker meg en laaaang sommer!! Kose deg med noen late dager nå vennen!!:) Det har du fortjent!!
Goklem fra Camilla.

Rach 14. juli 2009 kl. 14:11  

what a gorgeous gift bag!
fabulous colours and details, the scallop frame is so pretty. hugs rachxx

Lenes stempelkrok 14. juli 2009 kl. 14:27  

Supernydelig gavepose:)
Nydelige farger, nydelig fargelagt og herlig satt sammen:)

Ha en super tirsdag.
Klem:)

Yvonne Hagane 14. juli 2009 kl. 15:06  

Jeg er alltid like imponert når du har laget noe nytt, Kirsten. Det er så lekkert og delikat alt du lager, og denne posen er ikke noe unntak!!
Nydelig fargelegging, og wow, det båndet du har brukt var alldeles nydelig!
Tusen takk for utfordringen også, så gøy at du tenkte på meg:)
Jeg kan nok ikke love deg at den går videre, for det er jeg elendig på, men setter stor pris på det allikevel!
Kos deg videre i sommer, jeg starter ferie etter helgen, gjett om jeg gleder meg!!
Klem fra Yvonne.

Aina 14. juli 2009 kl. 15:33  

Jeg er så imponert over alt det flotte du lager!
Det ligger noe til deg i bloggen min :O)

Marimer 14. juli 2009 kl. 16:31  

Tus bags son espectaculares, colores, diseños, detalles, impresionantes. felicidades.

mettepip 14. juli 2009 kl. 23:05  

Lekker gavepose i nydelige farger. Flott med sløyfa, og den Spellbindersrammen ser ut til å være et "må-ha-produkt" ;) Veldig søtt stempel som er nydelig malt som alltid fra din kant!
Håper det er OK at jeg legger deg til i min bloggliste i min nye blogg;)
God sommer fra Mette

Audhild 14. juli 2009 kl. 23:26  

Nydelig gavepose. Vakkert sammensatt og flott malt. Du lager så masse fint.

Ønsker deg en fin kveld

Bev 15. juli 2009 kl. 01:00  

This is so gorgeous Kirsten, you make the best boxes and bags in blog-land. Fabulous x

Nikki Fairbairn 15. juli 2009 kl. 13:42  

Gorgeous gift bag Kirsten, love the cute image and all the wonderful detail. Hugs Nikki x

Graciela Fumasoni 16. juli 2009 kl. 01:14  

HELLO KIRSTEN! YOUR BLOG IS BEATIFUL!!!-HOLA KIRSTEN, TU BLOG ES HERMOSO!!! UN SALUDO DESDE BS.AS. GRACIELA

Bendichte 16. juli 2009 kl. 03:02  

Nyyydelig, Kirsten - just beautiful!
Er i Denver nå - skal scrappebutikk i morgen - gleder meg!
Ikke si at det har blitt høst allerede - her er det nærmere 35 grader med en liten bris - nydelig!
Håper på kurs og treff til høsten - kos deg med resten av sommeren!
Klem fra Bendichte

bente_me 16. juli 2009 kl. 20:28  

Utrolig flott kort! Liker de duse fargene du har brukt:) Flott fargelagt!
Klem Bente:)

Anonym,  16. juli 2009 kl. 21:12  

Hello Kirsten- I have been browsing your blog for some time and it is wonderful- you are very creative. Your gift bag is so beautiful and the image so beautifully coloured.

Alice UK

sandra 16. juli 2009 kl. 23:50  

Bag is great!!!
I know that your friend will be happy!!!
Hugs!
Sandra!

Scrappegal Sørlending 17. juli 2009 kl. 19:53  

NYDELIG!!!! Og likte godt løsningen du har brukt med båndet, og knytte den på toppen!

Har du brukt noen mal?

Scrappegal Sørlending 17. juli 2009 kl. 19:58  

Forresten... jeg holder på å gå gjennom Slide-show galleriet ditt! Og likte veeeldig godt det julehjeret du lagde for Unik Hobby!!! Det ga meg lyst til å prøve selv!!! Åssen har du limt hjertet i bunnen?

Cheryl 18. juli 2009 kl. 14:22  

Hi Kirsten
I have an award on my blog for you!!!
Hugs xx

Pia 18. juli 2009 kl. 20:41  

Hvor er det en nydelig pyntet pose, lækre farver og sødt motiv

ulrica 20. juli 2009 kl. 08:10  

Du har gjort helt fantastiska alster!! Jag och två väninnor var på fotoresa till Norge och stannade till på Unik Hobby i Hamar och såg alla underbara DT-alster i butiken :)

Kram Ulrica

Maya 20. juli 2009 kl. 13:14  

Hei vennen :)
Denne er bare sååå lekker!!
Nydelige papirer,motivet er så lekkert malt og båndet er rååålekkert!
Du er en mester med detaljer,Kirsten!
Håper du nyter sverige,vennen :)
Sees snart,go`klem fra Maya.

Marita 20. juli 2009 kl. 15:36  

Nydelig gavepose Kirsten! :) Fordelen med høstvær i ferien er at da blir det tid til hobby! :o)

Leni 20. juli 2009 kl. 21:52  

Nok et herlig kunstverk fra deg=)

Anjas-Artefaktotum 23. juli 2009 kl. 00:59  

Such a sweet lovely card. Beautiful color combination.
Hugs Anja

Stempelhexe 26. juli 2009 kl. 08:38  

Einfach traumhaft schön das Täschchen,
phantastisch.

LG
Ulla

SusanneSj 26. juli 2009 kl. 18:56  

Så vacker den är.

Kram

Unknown 27. juli 2009 kl. 10:16  

Kirsten, firstly I love your blog and I am in much admiration off you projects. Hope we can be great blog buddies as I love the inspiration that I get from your blog. Hugs Avril xx

Annacarin 27. juli 2009 kl. 17:46  

Hej Kirsten, vilka fina ideer du har.. och du gör dem så vackra!!
Man blir riktigt glad av att kolla runt på din blog! Jag har en sak till dig som jag tycker att du ska ha.
Kram Annacarin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP