Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

3. mars 2009

Awards og foto utfordring

Jeg har fått så mange Awards den siste tida. Jeg har selvfølgelig takket de som har gitt meg dem, men har ikke fått lagt de ut her enda.... Det betyr ikke at jeg ikke setter pris på dem, men rett og slett mangel på tid...




Denne har jeg fått av
Yvonne, Heidi, Bendichte, Camilla og Julia. Tusen takk!



Denne har jeg fått av
Lim og Evy-Kristin. Tusen takk


Denne har jeg fått av Camilla. Tusen takk!




Denne har jeg fått av Hanna. Tusen takk!

Denne har jeg fått av Merete. Tusen takk!



Denne har jeg også fått av Heidi. Tusen takk!



Jeg fikk også en morsom fotoutfordring fra Lena Katrine og Heidi for en stund siden:

*Gå til mappen Mine Bilder
*Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.
*Vis bildet på bloggen og skriv noeom dette bildet.
*Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
*Link til dem, og la dem vite at de er utfordret*




Dette bildet fant jeg i min mappe. Bildet ble tatt i januar i fjor. En nydelig vinterdag som vi tilbrakte på Budor. Kristoffer har en av sine første turer på snowboard.

Jeg vil igjen si tusen takk til alle dere som har gitt meg alle disse påskjønnelsene! Det varmer langt inni hjerterota! Som jeg har nevnt tidligere, syns jeg det er forferdelig vanskelig å bare skulle plukke ut noen som fortjener disse awardene. Derfor sier jeg bare tusen, tusen takk, i tillegg til at jeg gir dem videre til alle mine bloggvenner der ute!

Ha en strålende dag!
Klem fra Kirsten



1 kommentarer:

Anonym,  4. mars 2009 kl. 14:46  

Ååå,så nyyydelig vinterbilde!!!! :)

Også har jeg lagt ut et svar til deg på innlegget ditt i bloggen min:

"Renate Olsen sier:

4. mars 2009 på 02:44 - Endre

Ååååhhh…. så utroooolig fin kommentar….. Nesten så jeg får litt tårer i øyekroken av å lese slike fiiine kommentarer!!!! TUSEN TAKK!!!!! Må nesten gi deg en stor cyberklem nå!!! *klemmm*"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP