Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

6. februar 2009

Valentine og Sukkersøtt # 27

De siste ukene har jeg måttet jobbe endel ekstra, så jeg er dessverre litt for sent ute med januar-utfordringen min for Unik Hobby.... Jeg har laget en liten Valentin-kurv som jeg har fylt med sjokolade. Og jommen passer bidraget mitt til denne ukens Sukkersøtt-utfordring også... Der er nemlig oppgaven å lage noe til Valentinsdagen.

I've been very busy at work lately, that's why I'm a little late with my DT Challenge for Unik Hobby... I've made a little Valentine Basket, filled with Chocolate.
This week's challenge at Sukkersøtt is to create something for Valentine's Day, so I'll join the challenge with this one..... ;)



Jeg syns dette utrolig søte stempelet fra Stampavie passet perfekt. Motivet er fargelagt med Distress Reinkere. Har også brukt litt "glitrende" kritt her og der, men det kommer dårlig fram på bildet...

I think this cute stamp from Stampavie is perfect for Valentine's Day. I've coloured the image with Distress Reinkers and chalks with shimmer....



Jeg bar brukt Spellbinders Classic Scalloped Squares (large) til kurvens "vegger", og håndtaket har jeg laget med denne punchen fra Fiskars.

I've used Spellbinders Classic Scalloped Squares (large) to make the "walls". The handle is made with this punch from Fiskars.


Her har jeg brukt et koselig stempel fra Unik Hobby, med teksten "Du er alltid i mitt hjerte og aldri lengre borte enn en tanke".

This text from Unik Hobby says: "You are always in my heart, and never further away than a thought".





Dette koselige stempelet er også fra Unik Hobby.

This text means "The heart that loves is always young"...





Materials:
Stamps:
Stampavie - First Kiss, Unik Hobby - tekster, Ett Trykk - tekst.
Papers: Bazill (red) and
Melissa Frances - Julie.
Embellishments: Pearls, Prima flowers, Charms, Ribbons and Glitter.


Jeg har fått endel spørsmål på e-post i det siste, og jeg vet at flere av dere venter på svar... Beklager at det tar tid, men jeg har dessverre hatt det veldig travelt på jobb den siste tida. Men nå er det endelig helg og fri!! Juuhuuuu!!!!!

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Ha en strålende helg, enten du skal nyte den ute i snøen eller blandt stempler, papirer og stæsj!! Jeg skal gjøre begge deler! :)

I've got some emails from you lately. Unfortunately I haven't had time to answer you yet... But I promise to do it during the weekend! :)

Thank you very much for visiting my blog! I hope you'll have a wonderful weekend! Take care everyone!

Klem fra Kirsten / Hugs, Kirsten

31 kommentarer:

Nikki Fairbairn 6. februar 2009 kl. 14:01  

Wowe Kirsten, this is just gorgeous so beautifully coloured and full of wonderful detail. Hugs Nikki x

Lena Katrine 6. februar 2009 kl. 14:37  

Det er alltid verdt å vente på noe nytt her hos deg, vennen!
Denne kurven er bare helt nydelig!
Og for en flott ny idè å bruke spellbindersene til - tusen takk for nok ett godt tips!

Håper du ikke jobber deg ihjel da - husk å ta vare på deg sjøl også!

Ønsker deg en kreativ og avslappende god helg!

1000 Go'klemmer fra meg til deg

Janne 6. februar 2009 kl. 15:31  

Sukk SÅ utrolig søt da, du e bare helt rå - bare å ta av seg hatten for

Maya 6. februar 2009 kl. 15:37  

Åhhhh Kirsten,denne var bare så lekker!!!
Så stilig måte å bruke spellbindersene på :)
Og d,ikke bare du som gleder deg til treff!
Jeg teller snart timer jeg,altså *ler*
Ha ei kreativ og flott helg,
klem fra Maya :)

Linda 6. februar 2009 kl. 15:52  

Hver gang jeg ser at du har oppdatert bloggen din løper jeg inn for å se om du har overgått deg selv, og DET GJØR DU ALLTID!
Du lager så utrolig mye vakkert!!!

Kos deg i helga!!

Hanne 6. februar 2009 kl. 16:57  

Du Kirsten, du Kirsten. Du lager så mye fint. Denne kurven var veldig veldig søt! Takk for inspirasjonen:)

Ha en fin-fin helg!
Klem Hanne

Nina 6. februar 2009 kl. 17:58  

WOW!! Noe så nydelig *dåååååån*

Sianba 6. februar 2009 kl. 18:43  

For en nydelig kurv du har laget! <3

Iren 6. februar 2009 kl. 19:12  

Du all verden for en kjempeherlige kurv Kirsten!!!

Ønsker deg en flott og kreativ helg!

Klem

Lim 6. februar 2009 kl. 20:16  

WOW!!!! Oh my.. This is stunning!! Dear Kirsten this little box is GORGEOUS!!! I loove all the details. the little flowers are to die for. The Sara Kay stamp and the coloring is superb!!! You always amaze me!!!

Hugs,
LIM

Scrappelise 6. februar 2009 kl. 23:27  

Supernydelig eske Kirsten! Tenk å kunne sette noe sånt på bordet da.. Det er et utrolig fint arbeide det der! Ha en riktig god helg ! Klemmmmm og grattis med søndagen også!

Camilla 7. februar 2009 kl. 07:35  

Hejsan !
Kirsten det är såå fint, vilken härlig liten korg till valentine.
Fint gjord i härliga färger, fina detaljer och alla söta blommor.
Fint färglagt och toppen på allt mumsig choklad:)
Hoppas att du får en härlig helg med barnen och alla pysselsaker, det är så svårt att få tiden att räcka till.
Kramar Camilla

Julia 7. februar 2009 kl. 07:36  

Så utrolig nydelig Kirsten!! Blomstene du bruker passer så godt!
Tusen takk for all inspirasjon.
Ha ei fin frihelg!

Marianne 7. februar 2009 kl. 09:07  

For en helt FANTASTISK valentinkurv du har laget!!! Et praktstykke!!!

Klem Marianne:)

Lene Aase 7. februar 2009 kl. 10:15  

Alt du lager blir alltid helt perfekt, du er bare så utrolig dyktig!!!! Rosene på hanken ble utrolig lekkert!!!!
Du må kose deg i snøen og på hobbyrommet:)

Klemmer fra Lene:)

Anne Bente 7. februar 2009 kl. 10:16  

åh....... du milde såååååå nydelig.

Aina 7. februar 2009 kl. 12:06  

Wow, så utrolig flott!!!

Anne I P 7. februar 2009 kl. 15:53  

Hei Vennen!

Så superflott og så kjempelurt og så sukkersøt kurv!!!! Smelt smelt!
Den er kjempefin,og så passer stempelmotiv og stempeltekster så godt sammen!
Håper det er bra med deg og dine!
Hils så masse, så snakkes vi vel snart!
Varme vinterklemmer fra Anne

Riet 7. februar 2009 kl. 16:25  

woww, Kirsten, you made fabolous cards en box. Ilove them all.

have a nice weekend.
hugs Riet.xx

Bev 7. februar 2009 kl. 18:30  

Oh Kirsten this is fantastic sweetie. What a fabulous little basket you have made - I love all the scallops and beautiful details. STUNNING!!!!

hugs Bev x

tani 7. februar 2009 kl. 23:57  

det er alltid en fornøyelse å se igjenom bloggen din.
elsker eskene dine.og all den inspirasjonen du gir.
tani

Pia 8. februar 2009 kl. 10:56  

Utrolig lækker box

Cecilia 8. februar 2009 kl. 18:48  

Wow... This is Wonderful!!!

Hugs, Tiina

eba 8. februar 2009 kl. 22:51  

Nyyyyydelig kurv! <3 <3 <3

May-Bente 9. februar 2009 kl. 08:55  

For en skjønn eske, den var utrooolig flott, WoW!!!

katy 9. februar 2009 kl. 13:42  

Beautiful work Kirsten, love all the details...stunning xx

Marianne/skorpionen 9. februar 2009 kl. 14:16  

Utrolig nydelig og forseggjort kurv. Du lager så masse flotte saker at det er en fornøyelse å se på.
Nå som jeg har fått meg blogg har jeg lagt deg til i blogglisten min, håper det er greit.

Hilsen Marianne fra Hamar

Benedicte 10. februar 2009 kl. 09:54  

nydelig kurv!!!

klem fra Benedicte

Grethe 10. februar 2009 kl. 09:57  

Hei!
Den kurven din var bare rå lekker. Men det andre du har laget er også kjempeflott.
Takker for titten!
Ha en flott hobbyuke.

Anita 15. februar 2009 kl. 22:45  

For en utrolig nydelig valentinskurv! Utrolig flott malt motiv og detaljene er suverene:) Takk for at du deltar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP