Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

19. februar 2009

Sjokoladehjerter | Chocolate Hearts.

Som jeg har nevnt tidligere, er jeg veeeldig på etterskudd med bursdagshilsner i år... Jeg holder fremdeles på med bursdagshilsner til de som hadde bursdag i januar.... Denne sjokoladeesken er en av dem, og jeg håper den har nådd fram til mottakeren nå, og ikke minst at sjokoladehjertene er like hele... :) Esken er nemlig fylt med sjokoladehjerter fra Freia. Jeg har laget en helt ny eske, etter samme prinsipp som orginalen... ;)  Jeg bruker alltid Scor-Pal når jeg lager eskene mine, for det er et utrolig kjekt verktøy!! Så det kan anbefales på det sterkeste!
As I've mentioned before, I'm late with Birthday greetings .. I'm stilling making cards and stuff for my friends who had their birthday in January... This Chocolate box is one of them.... I use my Scor-Pal when I'm making these boxes. You should give it a try!!  




Jeg har brukt et nydelig hÄnglar-stempel, og fargelagt motivet med Distress Reinkere.  I tillegg har jeg brukt stempelet "Til Lykke" fra Stempelglede. Banneret har jeg laget etter inspirasjon fra min gode venn Anita.
Rundt motivet har jeg montert små halvperler. De søte Primablomstene har fått en runde med glitter.


I've used a beautiful stamp from hÄnglar and a text from Stempelglede.  I've coloured the image with Distress Reinkers. I got the idea for the banner from my good friend Anita. I've decorated the image with small pearls. 



Materials:
Papers
: Bazill and Melissa Frances.
Stamps: hÄnglar-stempel and Stempelglede.
Embellishments: Pearls, lace, Prima-flowers, glitter and charms. You'll find it at Unik Hobby.
Tools: Spellbinders and Scor-Pal Scoring Board.

Jeg har dessverre ikke rukket å lage ferdig malen til hjerteesken min enda, men den kommer etter hvert... Må bare bli ferdig med noen andre prosjekter først. ;)
Takk for at du besøker bloggen min. Ha en fin ukeslutt... :)
Klem fra Kirsten
       
I'm sorry I haven't had time to finish the template for my heart box yet, but I'll post it as soon as I'm finished with some other project... ;)
Thank you very much for visiting my blog. Take care everyone!

Hugs, Kirsten

31 kommentarer:

Else Irene 19. februar 2009 kl. 15:21  

Heisan vennen :) Du lager alltid så utrolig lekre bokser!!! Den ene flottere enn den andre :) Nyyydelig sjokoladeboks!!!

Ha en flott helg, vennen!! Vi sees om 2 uker :)

God klem, elsi!!!

Inger Marie 19. februar 2009 kl. 15:23  

Nydelig sjokolade eske vennen :)
Lekkert dekorert som alltid :)
Ha en fin dag vennen :)
God klem

tani 19. februar 2009 kl. 15:35  

må si som de andre her, nydelig sjokolade eske det her OGSÅ.

har lagt deg til i min blogg liste og håper at det er greit.

Ingun 19. februar 2009 kl. 16:51  

Du er kjempedyktig på sjokolade-esker og andre esker.
Nydelig!

Anne Bente 19. februar 2009 kl. 16:58  

åh.... hvor er du dygtig, hvor er den bare flot.

Aina 19. februar 2009 kl. 17:03  

Alltid så mye flott på bloggen din, denne er intet unntak. Du verden så nydelig :O)

Karita 19. februar 2009 kl. 18:09  

Another stunning box Kirsten. I just adore them.

Hugs,
-Karita-

Pia 19. februar 2009 kl. 18:38  

Nydelig æske og så smukt dekoreret

Riet 19. februar 2009 kl. 18:50  

woww Kristen,what a gorgeous creation,l love the colours.

hugs Riet.xx

Camilla 19. februar 2009 kl. 19:44  

Tusen tusen tack vännen!
Hur ska jag kunna tacka för detta?
Så fint dekorerat och din målning, helt fantastisk.
Och den går i blått min favorit färg, och favorit papper som är Melissa frances samt dom små rosorna som jag älskar.

Tack snälla Kirsten, du har gjort min dag;)
Stora Kramen till dig: Camilla

Hildegunn 19. februar 2009 kl. 19:45  

Virkelig nydelig eske!
Heldig er den som har fått denne!
Ønsker deg en flott kveld!

Anne I P 19. februar 2009 kl. 21:06  

Heisan!
Du får alle de positive superlativene jeg har, for makan til flott boks finnes vel ikke!!!!
Du er flink du !!!

Takk for sist, forresten. Håper du hadde en flott dag på dagen din.
Hilser herifra.

Klemmer fra meg til deg.

Elisabeth 19. februar 2009 kl. 22:55  

Nydelige esker. Mange gode ideer, viss en kan få "låne" noen av dem.

Nina I. 20. februar 2009 kl. 08:30  

Du er helt rååååå på disse boksene Kirsten!!!!!! Fantastisk nyyydelig igjen! Sukk...
Ønsker deg en strålende helg!
Klem

Tina 20. februar 2009 kl. 10:05  

Wow Kirsten this is just amazing... i love the vintage feel of this... you are so amazing at creating gifts.... Wow wow wow...Have a great weekend Crafy Hugs Tina

Hilde 20. februar 2009 kl. 10:31  

Herlighet... Maken til nydelig arbeid.. Kirsten; du overgår deg selv stadig! Det er virkelig kunstverk å se når jeg besøker deg.
Ha en deilig snøhelg
Klem fra meg

Irene 20. februar 2009 kl. 19:10  

wow,a fantastic and gorgeous box, I just love your style it is so elegant.

luv
irene
xxxx

Marianns papirgleder 20. februar 2009 kl. 19:38  

Kjempeflott sjokoladeøskje!!! Du er ein fantastisk inspirator for oss andre!!! Alltid like spennande og vere inne på din blogg å kikke!!!

Nikki Fairbairn 20. februar 2009 kl. 23:22  

Oh your box is just so pretty Kirsten and your colouring of the sweet girl is gorgeous, Have a great weekend, Big Hugs, Nikki x

Monique 21. februar 2009 kl. 13:43  

Wow I love it! love the colors and all the details, your colouring is perfect!

xx Monique

Liv 22. februar 2009 kl. 22:22  

Hei.
Du er utrolig flink til å lage esker. Henter mye inspirasjon fra deg:-). Hvordan kan en bli medlem av et design team? Synes det ser så spennende ut. Kunne godt tenkt meg det:-)

Håper alt står bra til med dere på andre sida.

Rach 24. februar 2009 kl. 12:46  

this is stunning Kirsten,
a beautiful gift.xx

Desirée 25. februar 2009 kl. 00:18  

Den var nydelig! Heldige Camilla som får denne! Jeg skal også pynte en sånn eske nå, men spørs om jeg tørr plukke den fra hverandre slik du har gjort. Er ikke så flink :)

Klem fra Desiree

Scrappelise 25. februar 2009 kl. 09:38  

Nok et nydelig produkt Kirsten! :)

Nyten 26. februar 2009 kl. 09:32  

dån, dån:-) du er så flink!!
Linda

Bendichte 28. februar 2009 kl. 18:13  

Nyyydelig! Tusen takk for at du deler med oss dine fantastiske kreasjoner.
Ha en fantastisk week-end!
Klem fra B.

Anonym,  2. mars 2009 kl. 19:11  

Nyyydelig puntet eske!!!! :) Kan jeg spør deg om dette Scor-Pal-toolet ditt??? Hva er det,og hvordan funker det???

Jeg gleder meg til malen på hjerte-esken din,men er veldig tålmodig! :)

Lena Katrine 3. mars 2009 kl. 21:27  

Jeg tror, at du sikkert heller ville hatt en sjokolade, men jeg har noe annet søtt til deg i bloggen min ;o)

Anonym,  4. mars 2009 kl. 11:18  

Tusen takk for kommentar i bloggen min! Du sier at du falt pladask for den første under scraplift. men den er jo ikke min..... Det var jo bare utgangspunktet,som vi andre skulle lifte.... Så det er bare den røde LO'en som er min..... Men jeg re heilt enig med deg,at den "Heaven" som vi skulle lifte,er totalt NYYDELIG!!!! Så det var ganske som å hoppe etter vircola å skulle lifte den.... ;)

Anonym,  4. mars 2009 kl. 11:22  

Og tusen takk for forklaring og feedback på hjerteesken! Du er god! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP