Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

12. november 2008

Kurs- /DT-kort - Unik Hobby

Jeg har hatt julekortkurs på Unik Hobby med en utrolig flott gjeng. Mange hadde aldri tatt i et stempel før, mens andre var drevne kortlagere! Det var kjempemoro! Alle sammen koste seg og var veldig fornøyde, og det er en god tilbakemelding å få... For selv etter mange kurs, er det alltid litt "skummelt" syns nå jeg....


Det første kortet vi lagde var dette mappekortet. Disse kortene er jo perfekte å lage når man skal gi bort gavekort, penger, smågaver osv. Kursdeltakerne mine fikk en sjokolade til å fylle kortet med. :)

Yesterday, I gave a course at Unik Hobby. One of the cards we made, was this foldercard. I've used stamps from Unik Stempeldesign and Whipper Snapper.


Jeg har brukt materialer fra den herlige DT-pakka jeg har fått av Malene! På forsiden har jeg brukt stempler fra Unik Stempeldesign og Whipper Snapper. Den runde juleteksten er stanset ut med dies fra Spellbinders.

Innsiden av kortet ser slik ut. Her har jeg brukt stempel fra Ett Trykk. Teksten er fra plata Clearstamps Jul. Kortet holdes sammen ved hjelp av en magnet.

Inside the card... I've used a text stamp from Ett Trykk.


Sett fra siden...


En liten zoom av detaljene... / Zoomed details....



Materialer / Card details:
Kartong/ Cardstock: Bazill - Barkley og Capers.
Mønsterpapir /Patterned Paper: BasicGrey - Wassail Mantle.
Stempler / Stamps: Unik Stempeldesign - Beste ønsker for julen og Gledelig jul & godt nyttår, Whipper Snapper - Waiting for Santa, Ett Trykk - Clearstamps Jul.
Diverse / Accessories: Herlig metallpynt fra Unik Hobby, brads, bånd, Scrappers Floss, Spellbinders Nestabilities.
Metal embellishment from Unik Hobby, brads, ribbon, Srappers Floss, Spellbinders Nestabilities.

Hvis du har lyst til å se det andre kurskortet mitt, må du følge med i morgen.... ;)
Takk for at du besøker bloggen min!
Klem fra Kirsten

Good night everyone!
Hugs, Kirsten

17 kommentarer:

Gunn (Merete) 13. november 2008 kl. 02:51  

Åh, for et herlig kort. Skulle gjerne vært på det kurset. Men jeg bor jo bare noen mil unna.
Jeg har holdt på å lage mappe kort selv i kveld, og virkelig spekulert på hvordan jeg skulle holde det sammen. Tror du jeg tenkte på magnet... Nei, selvfølgelig ikke, så tusen takk for det tipset. Jeg har noen flere jeg skal lage.

Unknown 13. november 2008 kl. 09:59  

Sååå herligt!!! Nyyydelige detaljer og varme julefarger! Er så kult det stempelet der også!!

Det hanglar kortet var berre sååå skjønt også! Sååå vakkert i nydelige vinterfarger og lekre detaljer!! <3<3

klem,
Jorunn

ps:takk for gratulasjon til DT oppdraget mitt for Motivet.*klem*

Nikki Fairbairn 13. november 2008 kl. 10:52  

Gorgeous card Kirsten, such a great image and beautifully coloured. Hugs Nikki x

Anita Thorsen 13. november 2008 kl. 14:54  

Lekkert mappekort. Har ikke fått laget et sånt enda jeg, men tenkte det er en fin gave til store tantebarn som får gavekort og noen småting til jul.

Ha en fin dag :)

Klem

Scrappelise 13. november 2008 kl. 18:20  

Nydelig mappekort Kirsten! Synes det er ekstra fint med de sterke fargene. Og et spm igjen; går spellbinderdiesene i Revolutionen? klemmer fra en som har startet opplading til Hamartreff!

Åse 13. november 2008 kl. 22:18  

Lekkert kort du har laget! Jeg er ofte innom deg her for å nyte alle dine fantastiske kreasjoner. Takk for all inspirasjon! Håper jeg kan linke til siden din!

Bev 14. november 2008 kl. 00:59  

Kirsten this is absolutely stunning!!! I am in awe of your work

hugs Bev x

Åshild 14. november 2008 kl. 16:04  

Det ble jo knallflott, vennen! Whippers er jo piece of cake for deg!

Varm klem til schnuppelura mi :)

Hildes kort 14. november 2008 kl. 19:12  

Nydelig kort...
Planen min er at jeg etterhvert skal komme inn til Hamar å være med på kurs da....

har en award til deg - så stikk innom bloggen min..

Anonym,  15. november 2008 kl. 09:01  

Wow! Vilket kort du har skapat. Toksnyggt.
Kortet under var verkligen jättefint.

Ha en trevlig helg!
kram susanne

Rina 15. november 2008 kl. 15:48  

How beautiful this turned out! TFS!

Maya 15. november 2008 kl. 18:57  

Så nyydelig kurskort,Kirsten!
Skulle ønske det passet å være med på ett av dine kurs,får krysse fingre for att ting roer seg etter sommer`n igjen!
Gleder meg til treff og til å sitte sammen med deg og resten av gjengen igjen,dere er så utrolig skjønne mennesker og en herlig gjeng å tilbringe tid sammen med!
Ha en flotters lørdagskveld,
klemmer fra Maya :)

Lene Aase 16. november 2008 kl. 19:10  

Så utrolig nydelig kort, og superherlig snømann:)

God klem:)

Evy-Kristin 17. november 2008 kl. 11:52  

Nydelig kort - takk for at du deler :o)
...det ligger forresten en award og venter på deg i bloggen min :o)

Anonym,  17. november 2008 kl. 23:01  

Helt underbart kort!!
Självklart får du länka, blir bara glad! Ska länka till din blogg också, måste göra om min länklista, den är lite gammal.. har hittat så många nya favoritbloggar, som din bland annat!

Kram, Erica

Hege-Annie Simonsen 18. november 2008 kl. 09:04  

Så utrolig flott og ikke minst kjempekoselig kort!! helt herlig motiv!! Det hÄnglar jente kortet ditt under her er også fantastisk flott! Herlige farger!! Digger fargeleggingen din!

Takker for kommentaren på mitt Sukkersøtt bidrag. Koselig! Når ideen om den hjerteformede goodie holderen ramla ned i hodet på meg, var det bare å gå i gang og lage den! :o)

Ønsker deg også en herlig dag og en flott og kreativ uke!
Klemmer fra meg

Anonym,  18. november 2008 kl. 22:37  

Vilken söt snögubbe! Superfint kort! Kjam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP