Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

25. november 2008

Awards....

Jeg har fått flere Awards den siste tida, og det er jeg veldig rørt og takknemlig for. Disse utmerkelsene har jeg fått av fantastisk kreative, talentfulle, koselige damer som inspirerer meg masse! Tusen takk!

Jeg må tilstå at jeg dessverre er en kløpper til å bryte disse Award-reglene... Det er ikke vondt ment, men rett og slett fordi jeg syns det er håpløst å bare plukke ut noen som jeg skal sende Awardene videre til... Så derfor har jeg valgt å takke hver enkelt direkte, uten å sende dem videre. Jeg vil heller ikke komme i den situasjonen at jeg husker på noen og ikke på andre. "Ingen nevnt, ingen glemt" er et fint ordtak... :)

Jeg vil derfor gi Awardene videre til alle dere fantastiske bloggere som deler verdens beste hobby med meg! Dere gir meg bøttevis av inspirasjon! Dessverre går det litt i rykk og napp hvor ofte jeg får besøkt bloggene deres, men årsaken til det er ene og alene den berømte tidsklemma!! Skulle ønske det var mulig å sette opp "flere timer i døgnet" på ønskelista mi! :)

Jeg håper dere har gode dager i denne travle førjulstida!
Klem fra Kirsten

I have received several Awards lately, from very creative, talented, nice ladies who inspires me a lot! I'm very grateful and touched!! Thank you very much! I must admit, however, that I usually break the Award rules ... That’s simply because I think it is hopeless to pick out only a few to pass the Awards onto... Instead I'll pass these Awards onto all you wonderful bloggers who share the same hobby as me! You give me lots of inspiration! I wish I had time to visit each and every one of you every time you post something new, but unfortunately that’s not possible. I wish the clock had several hours!! That’s my Christmas wish this year! *LOL*
Have a nice day, everyone! Take care!

Hugs, Kirsten

I got this Award from Hilde and Lena Katrine. Thank you!


I got this Award from Evy-Kristin and Hanne/limogglitter. Thank you.


I got this Award from Maya. Thank you!

2 kommentarer:

Lena Katrine 26. november 2008 kl. 00:43  

En ny award venter på deg i bloggen min, kjære venn ;o)

Marte 26. november 2008 kl. 21:55  

Hei du!! :)

Så god du er, og jeg takker SÅ masse for tilbudet... Bestillingen er allerede sendt, så bare om noen dager er jeg den stolte eier av 50 stk. Si ifra om du trenger noen også,da :P *knis*

Dessuten må jeg jo bare neie og bukke, og takke for alle awardene du har gitt meg.. *knis igjen*. Jeg synes det er like vanskelig som deg å finne ut hvem man skal gi sånnt videre til, så jeg har egentlig bare bestemt meg for at jeg ikke putter dem på bloggen min og sender dem videre... Har egentlig aldri gjort det.. Virker kanskje utakknemmelig, men DET er ikke meningen da. Bare vanskelig å ta seg tid til av og til også. Jaja ;)

God klem til behjelpelige deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP