Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

30. november 2008

Advent Calendar

Jeg måtte selvfølgelig prøve meg på en adventskalender jeg også, og utgangspunktet mitt var dette albumet fra KaiserCraft

I've made an Advent Calendar, and I've used this Christmas Album from KaiserCraft...

Her er forsiden av albumet. Juletreet er pyntet med Swarovski-krystaller, og stjerna har fått masse glitter på seg.... :)

I've decorated the Christmas tree with Swarovski crystals and the Flourish Star with lots of glitter! :)



Her er et par nærbilder av pynten. Jeg er så glad i denne herlige metallpynten fra Unik Hobby!! Tekststempelet er fra Unik Stempel Design.

I just love this beautiful metal embellishments from
Unik Hobby.





Inni albumet har jeg montert små konvolutter som skal fylles med gode ord og opplevelser...

These envelopes are filled with sweet comments and shared experiences for each day leading up to Christmas...





Baksiden ser slik ut... / I've decorated the last page in my calendar like this...



Tusen takk for alle de koselige kommentarene dere har lagt igjen i bloggen min! Det er den beste inspirasjonen jeg kan få!!
Nå skal jeg begynne på bloggrunden min... Jeg ønsker deg ei koselig førjulstid, uten altfor mye stress og mas!

Klem fra Kirsten

Thanks for visiting, and for those lovely comments you've given me! It means a lot to me, and it's definately the best inspiration I can get! Take care everyone!
Hugs, Kirsten

26 kommentarer:

Gunn (Merete) 30. november 2008 kl. 23:40  

Er det virkelig mulig? Jeg er superimponert. Denne var bare over alt flott. Sammensetningen og fargene, jeg simpelthen elsker det.

Lim 30. november 2008 kl. 23:54  

WOW Kirsten!! I'm speechless!! You are my hero!! WOW!!! This tree it's stunning, gorgeous and spectacular!!!
What an amazing idea and stunning details... You are so talented my friend... The most gorgeous tree-card that I never see.. :))

Hugs,
LIM

Scrappelise 30. november 2008 kl. 23:58  

Superlekker adventskalender Kirsten. Nydelige farger du har valgt og metallpynten... den er så fiiiin! (vil ha sånn hjerte jeg også) Klem til deg.

Bev 1. desember 2008 kl. 00:26  

Wow, wow, wow!! This is one of the most FANTASTIC advent calenders I have ever seen, it's gorgeous! You are so creative and so clever Kirsten, I am in awe!!!

big hugs
Bev x

Hege-Annie Simonsen 1. desember 2008 kl. 00:35  

Kor stilig og flott!!! Beundrer kreativiteten din!! :)

Lena Katrine 1. desember 2008 kl. 08:15  

Nydelig Kirsten! Artig å se en annen type kalender!

Tusen, tusen takk for sist - og for atter et flott, kreativt (?) og morsomt treff! Det er så koselig å være sammen med deg - og de andre på disse treffene! Den helt store produksjonen kan jeg ikke skryte på meg, men jeg får alltid masse energi og inspirasjon!
Ha en flott 1.adventsuke, Kirsten!

Kjempeklem fra Lena Katrine

Rina 1. desember 2008 kl. 08:23  

Very gorgeous creation!

Beata Ewa 1. desember 2008 kl. 09:39  

Denne var fortryllende lekker, Kirsten!! Skal si du er både kreativ og efektiv!!

Håper du har det bra i de travle førjulstider!!

Klem, Beata

Unni 1. desember 2008 kl. 09:51  

Ååhhh sååååå lekkert!!!!
For en fantastisk flott fargesammensetning og masse nyyyydelige detaljer, delikat, virkelig vakkert:)
Unni

Lene Aase 1. desember 2008 kl. 11:22  

Dette må være den vakreste julekalenderen eg noen gang har sett!!! Helt utrolig nydelig og ikke minst gjennomført!!!
Håper du får en kjempeflott uke:)

God klem fra Lene:)

Anita Thorsen 1. desember 2008 kl. 11:57  

WOW!!! Denne var nydelig og unik. Lekkre farger, papirer og stæsj.

Ha en fin førjulstid :)

Klem

HegeT 1. desember 2008 kl. 12:43  

Wow........så lekker...!!!!!..

Og du er jo bare en kløpper på å dekorere med de nydeligste ting..*smelt*....

Håper du får en flott adventstid.
klem
HegeT

Rach 1. desember 2008 kl. 13:33  

WOW!
kirsten this is amazing, so much creativity and beauty. the little envelopes are so sweet. lots of lovely details.. thank you for sharing. hugs rachxx

Desirée 1. desember 2008 kl. 14:25  

For en vakker kalender!! Du slutter aldri å overraske med de vakreste kreasjoner! Lekker pynt også, ante ikke at det fantes swarowski krystaller til slik pynt også.

Ha en riktig fin adventstid, Kirsten!

Klem fra Desiree

Torill 1. desember 2008 kl. 14:36  

Så utrolig nydelig!!! Denne var helt knall, og så flott pyntet! En mester med detaljer!!
Tusen takk for kommentaren inne på min blogg! Koselig!

Gunhild 1. desember 2008 kl. 15:01  

Hei vennen! Så nydelig kalenderen din ble!! Helt fantastisk! Herlige varme farger og lekker pynt!! Jeg gledet meg sånn til å se kalenderen ferdig, og den ble så lekker at jeg har ikke ord!

Ha en fin adventstid!
Klemmer fra Gunhild

Erica 1. desember 2008 kl. 18:26  

Makalöst vackert!! åhh!! känner mig helt mållös, så oerhört vackert..

Önskar dig en trevlig adventstid med, gillar denna tiden innan jul nästan bäst..

Kram Erica

T's Creations 1. desember 2008 kl. 18:48  

Ååååh!!! *dåååån* Denne var jo bare så bra gjennomført og stilig!! :-))
Takk for at du stikker innom bloggen min også! *klemmmm* (vinterbakgrunnen har jeg laget selv) :-)

Elisabeth 1. desember 2008 kl. 19:33  

ååååååå næ men helledussen da så nydelig Kirsten. Denne her var jo bare helt lekker da. Gu men du er flink;)
og det kortet nedforbi her var jo også bare helt utrolig nydelig da.
Superflinka!!!

Ha en fin kveld
goooo klem

Evy-Kristin 1. desember 2008 kl. 19:44  

Føyer meg inn i rekka av målløste beundrere!!
Noe så flott har jeg sjelden sett!
*klæmma*

Pia 1. desember 2008 kl. 23:10  

wow jeg er fuld af beundring, så kæmpe nydelig kalender, så mange skønne detaljer som må liftes

❤ Kaia 1. desember 2008 kl. 23:21  

WOW
Den var bare helt utrolig flott.
Ha en fin kveld :o)

Unknown 1. desember 2008 kl. 23:34  

Wow.... Nyyydelig kalender!!
blir heilt stum av alle dei lekre detaljane, og du skal vite at eg lagrer alle inntrykk her, så eg kan ta med inspirasjon og idèer til hobbyrommet mitt!!!

Såå herlig det hjerte julekortet var også!! <3<3<3

Tusen takk for gratulasjone og varme ord i bloggen min! Blir heilt rørt eg, og setter stor pris på det!

stor klem,
Jorunn

Maya 2. desember 2008 kl. 01:26  

Åhhh denne var så utrolig lekker,Kirsten!!
Nyydelige detaljer og lekkert utført!
Tusen hjertelig takk for en utrolig flott dag!!
Timene fløy avsted aaaalt for fort!
Ha ei flotters uke,
klemmiser fra Maya :)

oheidia 2. desember 2008 kl. 08:22  

Utrolig koselig kalender du har laget og det er flott å samle gode minner fra en førjulstid så husker man alt det fine etterpå og ikke bare stresset!

Takk for koselige kommentarer i min blogg også! Neste gang vi møtes må det bli en lengre lunsj enn det vi hadde sist! Ser det er en messe på exporama i lillestrøm i mars. Kommer du dit? Jeg skal prøve å få det til!

Anonym,  2. desember 2008 kl. 11:24  

Vilket arbete!!! Den är helt underbar!!!!!! Jag önskar jag hade lika bra fantasi och var lika kreativ som du är!!!!
Fantastiskt!!!
Therése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP