Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

16. september 2008

Dorull-kort!

Jeg har laget et "dorull-kort" til en stempelvenn som har hatt bursdag! På forsiden har jeg brukt stemplene "Min Venn" og Brushstroke flowers fra "Grunge Collection". Mønsterarket jeg har brukt er fra My Minds Eyes.

I've made this card for a friends birthday. I've used toilet paper rolls that I've decorated with paper from My Minds Eyes. In front of the card I've used the textstamp "Min Venn" (in English "My friend") and Brushstroke flowers from "Grunge Collection".





Inni blomstene har jeg pyntet med metallpynt og Swarovski-krystaller fra Unik Hobby. Jeg har også hengt på en sommerfugl og et "Made with love" hjerte. Dorullene henger sammen i to bokringer som jeg har pyntet med diverse bånd.

In the middle of the flowers I've mounted charms and Swarovski pearls (from Unik Hobby
). I've also mounted a butterfly and a"Made with love" heart. The book rings are decorated with ribbons.



På innsidene har jeg brukt stemplene Single Stamp 018 - Til lykke og et tekststempel fra samlingen "Min Venn". Jeg har pyntet med blonder, Primablomster og skrevet ut tekster fra PC'n. Tekstene har jeg etterpå stanset ut med Word Window Punch.

Inside the card I've used Single Stamp 018 - Til lykke and a text from the collection "Min Venn".
Inni den ene dorullen la jeg et lite kort med en personlig hilsen på. I den andre dorullen la jeg en liten pose med diverse stæsj, som jeg håper hun får bruk for!
In one of the paper rolls, I've put a card with a personal greeting for my friend. In the other one, I put some charms and flowers, that I hope she likes.





På baksiden har jeg limt på blonder og stanset ut et panel med Marvy Scallop Circle Punch. Inni sirkelen har jeg montert et panel med mitt personlige stempel.
I've decorated the card's backside with laces and my personal stamp.

Tusen takk til dere som titter innom! Det er så koselig å lese kommentarene dere legger igjen!Det betyr utrolig mye!!
Ha en fin uke alle sammen!

Klem fra Kirsten

Thank you so much for your lovely comments. It touches my heart!Have a great week everyone!

Hugs, Kirsten

28 kommentarer:

Gunn (Merete) 17. september 2008 kl. 02:50  

For ett fantastisk flott kort. Ho må jo bare bli kjempeglad for dette.
Jeg har sett disse dorullkortene tidligere, men har ikke helt skjønt fremgangsmåten. Men flott, det blir det.

Lena Katrine 17. september 2008 kl. 07:59  

For en nydelig og delikat dorull!o)
Flotte farger, og lekkert pyntet!

Klem xxx

Maya 17. september 2008 kl. 08:05  

Åhhh Kirsten,dette er bare sååå utrolig nyydelig!
Lekre farger,nyydelige detaljer og vakkert laget!

Ha en flotters dag :)
Klemmer fra Maya

Camilla 17. september 2008 kl. 09:38  

WoW Kirsten!! Dette var virkelig et dorullkort med stil!;)
Nydelige farger og detaljer. De blomstene på framsiden var bare helt fantastiske!!
Klemmer fra Camilla.

Else Irene 17. september 2008 kl. 10:20  

Hei vennen :)

Så utrolig nydelig dorullkort!! Det fineste jeg har sett iallefall :) Inger Marie må jo bare bli utrolig glad for å motta et slikt mesterverk :)

Håper du og dine har gode dager! Jeg gleder meg til vi sees igjen i oktober :)

God klem fra elsi

Åshild 17. september 2008 kl. 11:07  

åååå, så vakkert, vennen! Det er alltid stas når det kommer noe nytt i bloggen din :) Og jommen fikk du meg inspirert til å finne frem esken med tomme dassruller (for, jadda, jeg har samlet, jeg også... sånn just in case...*fnis*)

GO' klem!

Lene Aase 17. september 2008 kl. 13:45  

ååååå, utrolig lekkert!!! Du er bare så utrolig flink, og Inger Marie blir nok super glad for kortet:)

Håper du får en fin Onsdag:)
Klem fra Lene.

Pia 17. september 2008 kl. 14:36  

wow hvor er det bare kanon flot, så mange fine detaljer og smukke farver du har brugt, det kort må jeg lifte, tusind tak for meget inspiration

Janne 17. september 2008 kl. 17:05  

Oojjj - for ett nyyyyyyydeli kort...bare SÅ flott, nydelige farger - ja det er bare flott :0)

Klem Janne

Beata Ewa 17. september 2008 kl. 17:36  

Nydelig kort, Kirsten!! Delikate, skjønne farger! Nydelige blomster og herlig pyntet!!!

Klem, Beata

Desirée 17. september 2008 kl. 18:50  

Å så vakkert! Delikate farver, helt i min stil!

Takk for bloggbesøket! Det er en av Fiskars sine border puncher. Husker ikke hva den heter akkurat no, men kjøpte den vel av Papirloftet eller var det Papir i Hjertet.

Klem fra Desiree

T's Creations 17. september 2008 kl. 20:14  

Lekkert, lekkert, lekkert!! Hele bloggen er full av stilige saker! :)

Scrappelise 17. september 2008 kl. 20:35  

Å herre min så mye fint du lager Kirsten, du er visst ustoppelig. Og like lekkert blir det uansett. Gamle sjokolade-esker eller tomme doruller, like fint! Og de der stemplene fra Stempelglede, de skal jeg vel ha en gang!

Moia 18. september 2008 kl. 12:37  

Så flott dorullkort,riktig lækkert var det, tror jeg må prøve meg på et slikt et. Tak for inspirasjonen. Det ligger noe til deg på bloggen min. Klemz fra Ann-Margret

Camilla 18. september 2008 kl. 14:38  

Hei min søte venn!!:) Kom til bloggen min å se, jeg har en liten overraskelse til deg!;)

Inger Marie 18. september 2008 kl. 22:11  

Hei vennen :)

Kortet er bare sååå nydelig, ser på det hele tiden. Farger, detaljer alt er bare så lekkert.
Tenk at jeg er eieren av det kortet da....tralla la..danser av glede..hihi

Håper alt er bra med deg og at dagene ikke er så travle lenger, ønsker deg og dine en flott helg.
Vi drar på hytta, håper det blir litt oppholds vær så vi får rydde og pakke litt vekk etter sommeren.

Se i bloggen min har gitt deg noe :)

God klem fra Inger Marie

Filharmonica 19. september 2008 kl. 17:31  

Så flott kort du har laget! Det var en god ide å binde sammen 2 dorullhylser :-)
Det ligger en overraskelse til deg i bloggen min.
Ha en flott helg på andre sia ta Mjøsa :-))

Gunn Marit 19. september 2008 kl. 21:12  

Wow, dette er vel noen av de lekreste dorullene jeg har sett Kirsten. Det er bare så delikat og gjennomført alt du lager. Skikkelig imponert jeg! Gleder meg til å treffe deg igjen i Ski om en måned!! Klem fra Gunn Marit

Nikki Fairbairn 19. september 2008 kl. 21:31  

Oh Wow, this is stunning, your friend will be so happy with your gorgeous creation, Hugs, Nikki x

Bente 20. september 2008 kl. 20:59  

Så nydelig!!! Sånn ser ikke dorullene ut hjemme hos oss altså;=)

Daniel August 21. september 2008 kl. 02:52  

Wow.. Kjempestilig dorull-kort..

Mvh
Daniel

CraftyC 21. september 2008 kl. 14:11  

Its beautiful, your friend will love it!
Clairexx

Nina I. 21. september 2008 kl. 15:15  

Hei Kirsten!

Jeg er inne i bloggen din og beundrer verkene dine titt og ofte, men er ikke så flink til å legge igjen kommentarer. Men du lager de nyyydeligste kreasjoner!!!! Jeg blir helt målløs! Alt du lager blir bare sååå lekkert;) Du er utrolig dyktig!

Klem fra Nina!

Bibbi 22. september 2008 kl. 12:05  

Utrolig flotte saker du lager!!

Tryller fram de lekreste ting, gleder meg hver gang det er kommet noe nytt i bloggen din.....

Anonym,  22. september 2008 kl. 12:29  

Du e helt fantastisk, vad snyggt!!!
Tusen tack för inspirationen som du ger, helt tokunderbart.

Kram

Anonym,  22. september 2008 kl. 12:30  

Heldige Inger Marie :) Et nydelig kort og de skjønne fargene - er helt utrolig å tenke på at man kan lage slikt av en dorull :)

Lim 22. september 2008 kl. 14:37  

Another STUNNING creation Kristen
( I was calling you Kristine in the other 2 post, sorry...)
Back to your creation I think is gorgeous and spectacular!
I sooo in love with all these flowers. I have my Grunge set and I already told Gunhild I can't stop making flowers, it's addicted. LOL
Love the color combination , all the distress details and the charms.
The final result is just SUPERB and PRICELESS!!!
Hugs,
LIM

Gunhild 22. september 2008 kl. 18:16  

Dette er aldeles nydelig, Kirsten!! Jeg har jo sagt det før, men ville legge igjen en liten hilsen i bloggen også :)

Ha en herlig dag!
God klem!
Gunhild

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP