Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

11. august 2008

Tusen takk!

Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke har rukket dette før nå... Jeg har fått den ene award'en etter den andre, men jeg har dessverre bare rukket å takke dere som har nominert meg, uten å sende awarden videre... *flau*



Denne har jeg fått av Maya, Angella og Debbie!
Tusen, tusen takk kjære dere! *klemmer*






Og denne har jeg fått av angelo og eba.
Tusen, tusen takk kjære dere! *klemmer*










De fleste har fått disse opptil flere ganger, og jeg velger derfor å sende dem videre til alle dere som titter innom bloggen min! Dere er alle sammen til stor inspirasjon! Tusen takk! *klemmer*

1 kommentarer:

Anonym,  20. oktober 2008 kl. 22:05  

ILOVE YOURS CARDS ARE BEAUTIFUL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP