Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

18. august 2008

Sjokoladeeske / Chocolate-box.


Jeg her pyntet en sjokoladeeske til en god stempelvenn som har hatt bursdag. Esken er kledd med brun Bazill kartong, og pyntet med blonder rundt kantene. Esken lukkes igjen ved hjelp av en liten magnet som er festet bak metallpynten...

I've decorated a chocolate-box for a good friend of mine, who had birthday in July... I've coated the box with Bazill cardstock and decorated it with laces around the edges. To keep the box closed, I put a little magnet behind the charm i front of the box...

Some details...




Jeg har brukt et nydelig Sarah Kay stempel, sammen med nydelige tekststempler fra Ett Trykk. I tillegg til Primablomster, har jeg som vanlig brukt favorittpynt som jeg har kjøpt hos Unik Hobby.

I've stamped this beautiful Sarah Kay image, together with beautiful textual stamps from Ett Trykk. I've also decoratet the box with flowers from Prima, and as usual I've used my favourite-charms.


Innsiden av boksen ser slik ut! Bak "beltet" ligger et kort med en personlig hilsen på! :)

This is the inside of the box. I've put a card with a personal greeting behind the "belt".

Jeg trodde jeg skulle rekke en bloggrunde før jeg fant senga, men det skal jeg kose meg med i morgen!

Nattinattklem! :) / Good night everyone!

24 kommentarer:

Camilla 19. august 2008 kl. 07:25  

Nyyydelig sjokoladeeske!!

Julia 19. august 2008 kl. 08:02  

Denne var utrolig lekker!!
Heldig den som har deg som venninne:-)

Maya 19. august 2008 kl. 09:15  

Nydelig sjokolade eake!
Lekre detaljer og nydelig fargelagt :)
Vil tro Anita satte pris på denne!

Klemmer fra Maya

Unknown 19. august 2008 kl. 10:19  

Wow.... så utrulig vakker sjokoladeeske!!! ER det mulig???
Lekre detaljer og så herlig med det kortet på innsida også!!!
Blir nok en rørt mottager som får denne!

Klem,
Jorunn

Åshild 19. august 2008 kl. 10:50  

Dæven døtte, vennen! Denne var bare helt utrolig lekker! Men - sjokolade til Anita??? Hun liker jo ikke sjokolade... *knis*

Go'klem!

Inger Marie 19. august 2008 kl. 20:34  

Hei vennen!!

takk for kommentaren i bloggen min og wow den nydelige esken da.
Du er bare så flink.
Nydelige farger og detaljer og stempelet er jo så nydelig
Tenker Anita blir utrolig glad for den :)

God klem fra Inger Marie

Else Irene 19. august 2008 kl. 21:37  

Sååå lekker!!! Heldige Anita :))

Ha en fin kveld, vennen :)

Klem, elsi

Julie Allain 20. august 2008 kl. 00:48  

Hello I found you via Inspirational

Your chocolate box and card are amazing your friend will love them!!

Julie x

HegeT 20. august 2008 kl. 16:12  

Åhhhhhhhhhhhhhhhh, så superlekkerelegantnydelig....*sukk*
Alt hva du får til.....*bobbeltsukk*.....

Dessidert "herme" materiale......kremt*....

Stor klem
HegeT

Anonym,  20. august 2008 kl. 20:48  

Nydelig eske.
Gleder meg til du skal holde kurs i eskepynting/laging.

Beste hilsener fra Helle
ivrig kursdeltaker fra Bergen

Anonym,  21. august 2008 kl. 10:07  

Vilken fantastisk present, den är jättefin. jag hittade hit via inspirational och jag kommer att komma tillbaka:0)
Therése

Tonje 21. august 2008 kl. 12:49  

Kjempesøt og lekker Kirsten! Så mange nydelige detaljer! Jeg hadde nok spist opp sjokoladen før jeg hadde blitt ferdig med å lage den jeg da... ;-)

Lene Aase 21. august 2008 kl. 14:27  

Rålekker sjokolade-eske:) Var utrolig flott med den blonden rundt kanten!!!

Klem fra Lene.

Scrappelise 21. august 2008 kl. 22:35  

nydelig, nydelig! Alt du tar i blir så utrolig lekkert!

Anonym,  22. august 2008 kl. 11:00  

Lekkert, lekkert Kirsten!
-Som alt annet du lager...
Gleder meg til å se deg om ikke veldig lenge!!:-)
Klemmer fra Maria:-)

Gunhild 24. august 2008 kl. 00:28  

Hei, vennen! Dette er den fineste sjokoladeesken jeg har sett! Den er aldeles nyyydelig!! Og fargeleggingen er så sart og delikat, sukk!

Ha en god helg videre!
God klem fra Gunhild

Edejaco 24. august 2008 kl. 17:16  

never seen somthing like this before, excellent idea love it...

Bente 24. august 2008 kl. 21:28  

Nydelig!!! Alle dine produkter blir så delikate! Sikker på at du klarte å la vær å smake på sjokoladen?;=)

Anonym,  24. august 2008 kl. 23:21  

Dette må være den nydeligste sjokoladeesken jeg har sett!! Så flotte farger og design! Jeg finner ikke ord...
Ha en flott uke!

Ingun 29. august 2008 kl. 22:30  

Dette er ei nydelig sjokolade eske heldig Anita som fekk den.

Eg har laga to slike esker men langt fra så fin som din. Men dei var stor sukse til dei som fekk dei.

Veldig fin ide, dette å pynte på sjokoladen, og eventuelt andre bokser.

Du er ei stor Inspirajonskjelde.

God Helg.

Salte 1. september 2008 kl. 13:17  

NYDELIG pyntet! Digger alt ved denne!

Anonym,  2. september 2008 kl. 15:47  

Vad mycket fint du skapar. En fröjd för ögat.

/Susanne

Annie S 3. september 2008 kl. 18:38  

Hei vennen
Tusen tusen takk for den aldeles skjønne esken som dukket opp i posten i dag. Jeg fikk jo helt tårer i øynene når jeg åpnet den. Du vet virkelig å overraske. Den ble virkelig satt pris på. Tusen tusen takk vennen, du er god du :)

Klem

Lim 4. september 2008 kl. 22:33  

Oh Wow.. This is stunning!! Fabulous and Superb!
Love the color combo that you used. The papers, ribbons, everything. All the details and of course your coloring is great.
Hugs,
LIM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP