Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

11. august 2008

Maribel med blomster til deg! :)

Jeg har laget et kort der jeg har brukt det nydelige stempelet, Maribel, som hovedmotiv! Jeg har stemplet på hvit glossy kartong, og fargelagt motivet med svamp og blekk fra diverse stempelputer. Jeg har kantet alle sidene med stempelet "Grunge Border" fra Grunge Collection. Tekststempelet "Blomster til deg" er fra stempelsamlingen Gratulerer med dagen.

I've made this card with the beautiful stamp of Maribel. I stamped the image onto white, glossy card stock, and colored it using sponge and various types of ink. I've stamped "Grunge Border" from Grunge Collection on the edges. The stamp Blomster til deg" (=Flowers for you!) is from the collection Gratulerer med dagen.

Blomstene fra Grunge Collection er fargelagt med Distress Ink - Broken China, brun tusj fra Marvy LePlum og deretter kritt ytterst på kronbladene. Til slutt har jeg kantet med VersaMagic - Jumbo Java.I midten av blomstene har jeg montert metallblomster og Swarovski-perler. Jeg har også - som vanlig :) - brukt "Made with love" hjertene, som jeg er så glad i. Metallpynten og perlene er kjøpt hos Unik Hobby på Hamar.

I've stamped and colored the flowers from Grunge Collection using Distress Ink - Broken China, Le Plume marker - Dark Brown, chalk and VersaMagic - Jumbo Java. In the middle of the flowers, I've mounted charms and Swarovski-pearls. I've - as usual :) - also mounted "Made with love" hearts. I really love them! They are from Unik Hobby.



Innsiden av kortet ser slik ut. Øverst har jeg brukt et tekststempel fra plata Min Venn. Jeg har kantet panelet med stempelet "Scroll" fra samme plate. På den nederste delen har jeg gjort plass for å skrive en hilsen. Jeg har brukt stempelet "Grunge Corner" i det ene hjørnet. I tillegg har jeg montert en metallblomst med perle.

This is the inside of the card. I've used a textstamp from the collection Min Venn. Around the edges I used the "Scroll" stamp from the same collection. In the bottom panel, you can write a personal greeting. I stamped "Grunge Corner" on this panel.

Tusen takk for at du titter innom! Ha en fin uke! :)

Thanks for looking! Have a nice week! :)


Klem fra Kirsten / Hugs, Kirsten

18 kommentarer:

Maya 12. august 2008 kl. 00:40  

Åhhh noe så lekkert!
Det er så sart og vakkert det du lager,Kirsten :)

Klemmer i massevis fra Maya

Gunhild 12. august 2008 kl. 01:49  

Hei vennen! Gjett om jeg ble overrasket da jeg kikket innom DT-bloggen nå i sted! Oi, for er fantastisk nyyyydelig kort!!! Så perfekt sammensatt i både farger og pynt!!

Sender deg en melding i morgen :)
Stor klem fra Gunhild

Marit 12. august 2008 kl. 06:37  

Maribel er jo flott, og hun blir ikke mindre flott når du har brukt henne. Nydelig kort dette her :)

Camilla 12. august 2008 kl. 11:53  

Åååå Kirsten!! Kortet er helt nyyydelig!! Maribel ser fantastisk ut, og blomstene er bare lekre!! Og så fint du har dekorert innsiden også! *sukk*
Ha en flott dag!
Klemmer fra Camilla.

Therese 12. august 2008 kl. 18:37  

Noe så vanvittig nydelig.
Er rett og slett målløs av beundring.

Ligger en award til deg i bloggen min.

Klem,
Therese

Hanne 13. august 2008 kl. 00:25  

Hei på du, Kirsten! Nå skal jeg endelig ta meg tid til å titte nærmere på dette kortet, som jeg har gløttet på inne på stempelgledebloggen ;)

Du allverden, så flott! Denne blåfargen går rett i hjertet mitt, men jeg har aldri tenkt på å kombinere den med brunt! For en heldig kombinasjon! *notere bak øret*
Utrolig lekkert, fra innerst til ytterst!

Nattaklem fra en liten natteravn :)

Lene Aase 13. august 2008 kl. 10:37  

WOW Kirsten, for et utrolig lekkert kort. Alt er bare så flott satt sammen,går rett i favoritter!

Klem fra Lene.

Bendichte 13. august 2008 kl. 18:13  

Har ikke rukket det - GRATULERER - som DT!

De to siste kortene dine er nyyydelige (alle kortene dine er lekre) - skjønne farver og kreativiteten din er super!


Håper på nye inspirasjonskurs - og tusen takk for book challengen!

Klem fra B.

Bente 14. august 2008 kl. 19:09  

Jeg blir glad hver gang jeg ser ett av kortene dine!!!! Nydelig!

Marte 14. august 2008 kl. 19:10  

Hei Kirsten! TUSEN takk,det var så koselig med melding fra deg..!! :)

Jeg ser med skrekk i blikket at du har utfordret meg til å lage en LO.. Hjelp! Føler jeg er på kort og ikke lo'er, men skal gi deg en overveiing altså!

Jeg har forresten noe å fortelle deg...!! :D Hihi

Angella 14. august 2008 kl. 22:36  

Så nydelig!!
Stakk innom bloggen din ved en tilfeldighet og bestemte meg fort for å gi deg en award;)

klem
Angella

Daisy Chain 15. august 2008 kl. 19:00  

WOW I love your work. I left something for you on my blog

Love Debbie xx

eba 15. august 2008 kl. 22:47  

Nyyydelig kort! Du er og blir en inspirasjonskilde!

Har forresten noe til deg i bloggen min....

Tonje 16. august 2008 kl. 00:03  

Så utrolig vakkert da! Så perfekt alt sammen (men det er det jo alltid fra deg!) Elsker fargene du har brukt! God helg til deg også!

Unknown 16. august 2008 kl. 10:07  

ÅÅÅ så lekkert! Nydelig fargekombinasjon og lekkert sett sammen!
Blir heilt stum av beundring!

Ha ei flott helg!

Klem,
Jorunn

Scrappelise 16. august 2008 kl. 23:57  

Hola for et kort da! Vakkert er det! Det er bare å lene seg bakover og nyte nå altså! Fortsatt god helg ! Klem!

Gunn Marit 17. august 2008 kl. 22:40  

Åå fyy noe så lekkert og vakkert Kirsten! Du er bare så utrolig flink til å lage så nydelige kort. Heldig Gunhild som har fått deg med i sitt DT!! Treffes vi på oktobertreffet i Ski, det hadde vært koselig!!

Klem fra Gunn Marit

Lim 4. september 2008 kl. 22:38  

I'm speechless again.. This card is gorgeous.
I have the Grunge collection and I totally addicted to this flowers.. and even don't do a card with them. LOL. At night sometimes watching TV I just start doing flowers hahahaha.
I think the voices in my head are a little confused. LOL :))
I love so much this stamp but I'm afraid to bought it and later don't know how colored..It's seen like hard..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP