Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

2. august 2008

Big news!

Jeg har store nyheter!! Endelig kan jeg avsløre at jeg er så heldig å være medlem i Stempelglede Design Team!! Jeg har alltid vært en stor fan av Gunhild sine stempler, så det var virkelig en stoooor ære å bli spurt! Akkurat nå holder jeg på med et par ting som jeg skal legge ut i bloggen i løpet av helgen, og jeg skal innrømme at "premiere-nervene" mine ligger helt ytterst i hudlaget akkurat nå - for dette er jo litt "skummelt" også da.... *knis*


I've big news!! I'm so happy to tell you that I'm a member of Stempelglede Design Team! It's such a great honor, and I'm so excited!



Jeg er så heldig å ha med meg to vanittig flinke jenter på laget! Anita og Camilla lager nemlig de nyyyydeligste keasjoner! *smelt*

I'm so happy to join two very talented girls on this team. Anita og Camilla make the most beautiful things!

Blog Candy

Gunhild feirer åpningen av designteam-bloggen ved å gi bort et sett av Grunge Collection. Du kan lese mer om dette i bloggen, og kanskje blir du den heldige vinner av disse fantastisk flotte stemplene! :)

Gunhild wants to do a giveaway to celebrate the new Design Team Blog! How would you like to win the Grunge Collection cling cushioned stamp set? Read more about this in Stempelglede Design Team Blog.



Ha en riktig fin helg alle sammen!

Klem fra Kirsten

10 kommentarer:

Maya 2. august 2008 kl. 13:50  

Gratulerer så masse,Kirsten! *klem*
Du er jo utrolig dyktig,så Gunhild er heldig som har med deg på laget!

Gleder meg til å se dine kreasjoner for Stempelglede :)

klemmer fra Maya

Camilla 2. august 2008 kl. 14:28  

Gratulerer til deg!! Gleder meg masse til å se hva du legger ut i bloggen:) Kjempeglad for å være i team sammen med deg!!:)<3
Ha en god dag!
Klemmer fra Camilla.

Hanne 2. august 2008 kl. 14:44  

Gratulerer, Kirsten!!! Gunhild har peiling på hvem hun plukker til DT sitt, det er helt sikkert! Dette fortjener du å få være med på, så mye vakkert som du lager!

Fortsatt god helg, og lykke til med nervene :)
God klem fra Hanne:)

Desirée 2. august 2008 kl. 16:37  

Gratulerer som DT! Så heldig du var og vel fortjent!

Bente 2. august 2008 kl. 16:55  

Masse gratulasjoner!!! Stempelglede stemplene er aldeles nydelige og anvendelig til masse!! Gleder meg til å se DT kortene dine:=)

Else Irene 2. august 2008 kl. 21:54  

Gratulerer sååååå masse, vennen!!! Det er fullt fortjent for du lager de lekreste kreasjoner :) Gunhild har plukket teamet sitt på øverste hylle! Gleder meg til å se hva du lager :)

Ønsker deg og dine en fortsatt god sommer :)

Klem, elsi

Nina I. 3. august 2008 kl. 19:37  

Hei Kirsten!

Gratulerer så mye som designer for Stempelglede!!! Den dama har jammen fått med seg "kremen":)Gleder meg til å følge med på det du lager fremover;)

Håper alt står bra til med deg og dine!

Klem fra Nina

HegeT 3. august 2008 kl. 21:33  

Gratulerer såååååååååååååååå mye.
Du må jo bare være en drøm å ha som designer, med alt det lekre du lager....
Gleder meg til å se alt det fine du skeerer....

klem fra
HegeT

Scrappelise 4. august 2008 kl. 08:06  

Gratulerer så masse Kirsten! Da får vi se enda mer av dine utrolig nydelige arbeider! Alt du lager er så delikat så det er en fornøyelse å se det du lager! Klem fra Anne Lise!

Ruth 13. august 2008 kl. 10:12  

Lekkert lekkert lekkert Kirsten! Og gratulerer som DT for Stempelglede!!!

Håper alt er bra med deg! Ha en fortsatt flott dag!

Klem, Ruth :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP