Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

14. juni 2008

Ventetiden er endelig over.... ;)

For nøyaktig 2 uker siden, kom Anita kjørende til oss med en svært etterlengtet liten pusekatt som medpassasjer! Ungene har ønsket seg en pus lenge, så det var nesten så de ikke trodde på meg da jeg sa at de nå endelig skulle få det... Og da vi så gleden og tårene i øya på dem da det lille nusselige nøstet endelig var deres, ja da er det så jeg får helt vondt i magen og skikkelig dårlig samvittighet når jeg tenker på hvor lenge vi har "holdt igjen".... Men, nå er det glemt - og vi storkoser oss med vår herlige, lille Tarzan!

Anita er vår reddende engel, og makan til service, vennlighet og godhet skal man lete lenge etter!! For det første så har vi fått ukentlige oppdateringer og bilder av alle kattungene, slik at vi kunne velge ut hvilken pus vi ville ha! Og som ikke det var nok, så kjører hun ens ærend til oss for å levere han!! Tusen, tusen takk, kjære Anita-vennen! *klemmer* Vi vet ikke hvordan vi skal få takket deg nok!

Nå gruer vi oss veldig til ferien... *klump-i-halsen*. Jeg skal ærlig innrømme at det kanskje ikke var den smarteste tida å anskaffe seg katt på, men denne sjansen kunne vi bare ikke la gå fra oss! Vi har avtale med naboen som skal komme og mate, stelle og kose med han! I tillegg vil gjerne tanteungene mine komme og kose med han mens vi er borte... Men allikevel - jeg får kjempedårlig samvittghet, og gruer meg til dagen kommer...
Her ser dere noen bilder av vårt nye familiemedlem! Han er sååå nydelig, sååå kosete og sååå snill! Han maler bare jeg snakker til han! *smelt*


Dette bildet har Anita tatt, og det er bare så nydelig!
Snakk om blinkskudd!


Her har Tarzan funnet seg en liten krok... ;)

En stolt eier.... :)


En stolt eier til.... ;)


På oppdagelsesferd.... ;)


Denne skolesekken er en av favorittlekene til Tarzan....
Den lille tigeren som henger på sekken, får gjennomgå skikkelig til tider... ;)
Det samme gjør forresten skoene våre... ;)


En liten blund.... :)

Her er det også godt å sove.... ;)


Og i hvert fall her.... ;)


I dag har jeg faktisk laget kort! Og det er lenge siden! Jeg har endelig fått laget et kort med de nye hÂnglar-stemplene mine. Det er ikke helt ferdig enda, men jeg regner med å få det ferdig i løpet av kvelden....

Ha en kjempefin helg alle sammen!

Klem fra Kirsten

9 kommentarer:

Hanne 14. juni 2008 kl. 20:57  

Åh, helleduuuuuuuuussen *smelt smelt smelt* Vi er allergiske mot katt, sønnen min og jeg, og synes jeg det er synd når jeg ser bilder som dette? JA!!

Er sikker på at denne søtnosen kommer til å få det godt hos dere, i hvert fall! Snille Anita også, da :)

God søndag, Kirsten!
Klem fra Hanne:)

Anonym,  14. juni 2008 kl. 21:10  

Så nydelig! Sikkert mye liv med et slikt lite nøste i familien :)
Jeg har svart på spørsmålene, og tagget deg tilbake :)
Ha en fin lørdagskveld!

Desirée 14. juni 2008 kl. 21:52  

Men helledussan da!! Kan man bli søtere!!! Gratulerer med lille Tarzan, skjønner godt dere er forelsket! Kos dere masse, de blir så alt for fort store.

Fortsatt god helg!!
Klem!

Unknown 14. juni 2008 kl. 23:28  

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååå....*smelt*
Sååå skjønn liten pusekatt! Dei er berre sååå herlige! Fikk nesten lyst på en til no...men då hadde nok Tinker her blitt fornærma...

Nydelige kort du har lag sidan sist eg var innom, og gleder meg til å sjå dei hängler korta dine også!

Klem,
Jorunn

Bendichte 15. juni 2008 kl. 18:23  

Hei Kirsten! Den var bare til å spise opp....noe så nussselig! Anita...ja hvorfor ikke!
En venn av meg hadde en sort og en hvit hund - de het black and white - var ikke terriere - også bodde han like ved Frognerparken og søndagsmorninger var ikke alltid like artige når han var ute og luftet og ropte.....Well det var lenge siden...mimre...
Sitter her og prøver meg på kort og kort og kort og det ser ut som om det blir noe! Ha en flott uke! Fra Bendichte

HegeT 15. juni 2008 kl. 19:58  

Se der ja.......endelig i hus....
Han var jo bare såååååååå skjønn da, skikkelig herlige, blå øyne.
Han får vel ikke no' særlig med oppmerksomhet han der nei.....he-he.... Ser liksom hele familien krabber rundt på gulvet......

Håper du har det bra.

Klemfra HegeT

Gunhild 16. juni 2008 kl. 00:16  

Ååå, for en nyyydelig pus!! Han er bare helt skjønn! Jeg skal vise ungene bildene i morgen :)

Stor klem!

Else Irene 18. juni 2008 kl. 15:20  

For en herlig, liten sjarmør... kjempeskjønnas!!! Ikke det minste rart at ungene er helt tullerusk etter en slik nydelig, liten pusegutt :)) Det skjønner jeg godt!

Kos dere med skjønne Tarzan :)

God klem, elsi

Anonym,  14. september 2009 kl. 17:01  
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP