Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

28. juni 2008

HÄnglar og baby...

Tusen takk til dere som har tittet innom siden sist! Jeg setter veldig stor pris på de kjempekoselige kommentarene deres! *klem*Det begynner å bli en liten stund siden jeg lagde disse kortene, men PC-problemer og travle tider satte en stopper for bloggaktiviteten her - og bloggbesøk forøvrig..

Dette hÄnglar-kortet er et forsinket bursdagskort... Jeg har brukt litt annerledes farger enn jeg pleier å bruke, men det var utrolig gøy!! Kjenner jeg trenger å utfordre meg sjøl på nettopp det... ;)


Zoom...
Det neste kortet har jeg laget til en stempelvenn som fikk ei lita prinsesse for en stund siden... Malen på kortet har jeg fått av Anita. Tusen takk, vennen! Tror nok jeg kommer til å lage flere nyfødt-/dåpskort av denne typen! Det var kjempemoro, og så blir de jo veldig søte da... :)









Jeg får mange spørsmål om hvor jeg kjøper metallpynten jeg bruker på kortene mine. Det er selvfølgelig hos Unik Hobby her på Hamar! :) Og jeg kan friste dere med at Malene nå har fått inn enda flere nye "må-ha-duppedingser"..... ;)

Takk for at du tittet innom. Legg gjerne igjen spor etter deg... ;)

Ha en strålende helg alle sammen!! :)
Klem



14 kommentarer:

Anonym,  28. juni 2008 kl. 23:02  

Hei vennen!
Så søtt hänglekort du hadde laget og nydelige farver du hadde malt med! Nye duppedingser ankommet Unik Hobby?? Oi, da må jeg sjekke nettstedet!
Jeg gleder meg til ferie nå, reiser fredag 4 og 14 dager til Calahonda!!
Håper alt er bra med deg og at du også får deg en fin fin ferie med din fine familie!
Takk for at du gleder meg med koselige kommentarer Kirsten - det setter jeg stor pris på!

Klemmer til deg fra Maria:-)

eba 28. juni 2008 kl. 23:46  

Hei, og takk for koselig kommentar i bloggen. Det var noen helt utrolig fine kort du hadde laget. Det babykortet var alldeles nyyydelig!
Jeg har blitt tagget med "book challenge" allerede, så jeg tar den ikke igjen. Men takk for at du tenkte på meg ;) Ha en fortsatt fin helg!

Hanne 29. juni 2008 kl. 23:16  

Å hildrane du, Kirsten, så flotte kort!!! Utrolige farger på det første, virkelig så nydelig satt sammen *sukk*

Og det babykortet var virkelig SÅ lekkert!! Fantastisk med alle de små perlene på papirblonden - sånne detaljer noters bak mitt øre :)

God klem fra Hanne:)

Hanne 30. juni 2008 kl. 10:19  

Hei igjen, trøndermasa her!

Du blir nødt til å stikke innom i bloggen min igjen, Kirsten, det ligger noe til deg der ;)

God klem fra Hanne:)

Camilla 30. juni 2008 kl. 12:03  

Åååå, så flotte kort!! Virkelig lekkre:) Liker kjempegodt fargene på bursdagskortet, og den hAnglar jenten er jo så søt!! Og dåpskortet er bare nydelig. Ser tidkrevende ut! Jeg er imponert!:)
Ha en flott uke:)
Klem, Camilla.

Scrappelise 30. juni 2008 kl. 19:11  

Henglekortet er bærre lekkert og det babykortet-bheøver jeg å si noe? det er superdelikat og så snuppesøtt! Ha en riktig god sommer Kirsten! Klem
p.s. Blir det Hamartreff i år?

Nina I. 30. juni 2008 kl. 19:18  

Heia Kirsten!!

Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min! Som du skjønner er jeg ikke like flink *flau*

For noen aldeles lekre og nydelige kort du har laga i det siste Kirsten!!!! Og det kortet til Linnea var jo bare supersøtt da!

Ha en strålende sommer!

Klem

Maya 3. juli 2008 kl. 01:37  

Nydelig,nydelig!
Og så skjønn detalj med navne-kjedet :)
Og fantastiskt fargelagt hÄngel!

Jeg har noe til deg i bloggen min,vennen :)

Sommerklem fra Maya

Anonym,  5. juli 2008 kl. 15:06  

Å så nydelig et babykort!!

Anonym,  14. juli 2008 kl. 18:24  

Henger meg på awarden fra Hanne og Maya - har også gitt den til deg i min blogg :)
Håper du får en riktig god sommer!

Ruth 16. juli 2008 kl. 01:08  

Og det nydelige bursdagskortet er jeg en lykkelig eier av! Tusen tusen takk Kirsten! Det står fremme til pynt på hobbyrommet mitt, og ble senest i dag beundret av Nina og Iren da de var på besøk. Ha en fortsatt flott sommer og ferie!

Klem-klem :)

LilleBlomst 24. juli 2008 kl. 22:55  

Tuuusen takk for det utrolig vakre kortet du har laget! Ble helt rørt da det kom i posten! Nå står det til pynt her sammen med de andre flotte kortene vi har fått til Linnea!
Tusen, tusen takk igjen!!!
Klem fra Bjørg

Anita Hagen 4. august 2008 kl. 22:06  

Åååå fy søder, dette er så absolutt det nydeligste nyfødt-kortet jeg noen sinne har sett. Herremilde, er det virkelig mulig å ha sånt teft for detaljer???

Jeg bladde meg nedover i bloggen din (*kremt* ja, det er dødslenge siden jeg var på bloggrunde, jeg vet).. og mens jeg kikket nedover med hodet på skakke og et smil om munnen mens jeg 'sukket' for hvert innlegg jeg så, men her måtte jeg bare sette fra meg kaffekoppen og zoome. FOR ET SYN!!

Ha en super kveld videre, kjære Kristen, vennen.

Goood klem

@nnelin 6. januar 2009 kl. 19:29  

Heisann!
Nydelige kort du lager.
Lurer på hva det heter og hvor jeg får kjøpt:
Blondene du har brukt.
Metallpynten du har brukt til smykket.
Og navn/størrelsen på puncheren du har brukt.
Har tenkt å lage invitasjoner og bordkort til barnedåpen til minstemann slik.

Vennlig hilsen stor fan
Annelin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP