Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

2. mai 2008

En liten gavepose...

Ungene har lenge ønsket seg en kattepus, og vi har lenge lovet dem at de skal få en nå i år... Og i den forbindelse var det naturlig å søke råd og tips hos "Kattens beste venn - Anita".
For oss er det viktig at dette er en godt gjennomtenkt prosess, i håp om at pusen skal få det bra hos oss!
Og for noen uker siden ble det plutselig fart i sakene!! Nabokatten til Anita har nemlig nettopp fått noen små, nydelige nøster. Vi har vært så heldig å få ukentlig oppdatering med bilder av disse nydelige hjerteknuserne! De er bare såååå nydelige! *sukk*

Ungene har nå plukket ut 2 stykker som har seiret opp som favoritter den siste uka, selv om de gjerne skulle hatt alle sammen! Dere kan tro dette er spennende!! De ser på lysbildeshow på pc'n omigjen og omigjen... :) Det blir nok vanskelig for dem å velge...

Og fordi Anita er så utrolig snill som gjør alt dette for oss, må vi jo gi noe tilbake! Jeg har blitt så inspirert av disse godisposene hennes, så jeg har også forsøkt meg på disse. Dog i en litt mindre variant... Posen jeg har brukt er liten, og passer perfekt til å putte småting oppi...

Denne posen har Anita fått, og oppi la vi litt metall-duppedingser som hun kan bruke på kunstverkene sine. I tillegg lagde ungene hvert sitt kort (men de glemte vi visst å scanne.... ).



Stemplene jeg har brukt på denne posen er fra hÄnglar & stÄnglar, Norsk Stempelblad og Stempelglede. Posen og metallpynten har jeg kjøpt hos Unik Hobby.
Jeg lagde også en pose til Annie, som takk for at jeg fikk overnatte hos henne sist helg. Men bildene jeg tok av den ble dessverre så dårlige...

Ha en fortsatt fin kveld!

Helgeklem fra Kirsten

17 kommentarer:

hjemme bra 2. mai 2008 kl. 22:34  

Så mange nydelige kort du har laget. Og de godisposene er helt fantastiske - både din og Anita sin. En knallgod ide! Særlig når de er fylt med sjokolade - he he

Forstår godt at barna dine gleder seg veldig til å få katt. Jeg har også veldig lyst på - men det er helt utelukket her fordi lillebror er alergisk... Har et lite håp om at det er noe han vokser av seg....

God helg

Scrappelise 3. mai 2008 kl. 00:57  

Fin pose har du fått og like fin pose har du laget sjøl! Gøy å se at du maler Hänglar-motiv også! Det blir akkurat like fint uansett hva du tar i tror jeg! Ha en fin helg da Kirsten! Klem!

Hanne 4. mai 2008 kl. 10:09  

Så flott posen ble! Og Anita setter nok stor pris på at den er fylt med duppedingser! :)

Selv om det er en stund siden, syns jeg det var så trivelig å finne den hyggelige kommentaren fra deg i bloggen min, tusen takk!

God søndag fra Hanne:)
- og lykke til med kattungene!!

Nina I. 4. mai 2008 kl. 13:44  

Hei Kirsten;o)

Først må jeg bare si at det var utrolig koselig å snakke med deg på messa. Jeg storkoste meg i ditt selskap!!! Håper du fant igjen Åshild på natten. Stakkar, vi hadde helt vondt av deg etterpå! Men den kjøreturen med deg har ihvertfall jeg ledd av mange ganger i ettertid:D

Så må jeg gi deg skryt for alt det lekre du lager!!! Du er en stor inspirasjonskilde;o)

Klem fra Nina

eba 4. mai 2008 kl. 23:46  

Ååå, så lekkert! Tror nok dette blir motatt med takk ;)
Takk for at du deler dine fabelaktige verker! ;)
Kos med kjæledyr, vi satser på undulat, vi. Bur kjøpte vi før vi reiste ut, og nå skal fuglen i hus. Snart... :)

Maya 5. mai 2008 kl. 00:10  

Åååå så lekker posen din ble Kirsten!
Nydelige farger,detaljer og fargelegging!

Ha ei flott uke :)

Stor klem fra Maya

Tonje 6. mai 2008 kl. 21:10  

Så nydelig pose du har laget. Den var utrolig vakker og søt!
Vi går i katte-tanker vi også, men har foreløpig kommet til stadiet tusen-spørsmål-og-ingen-svar. Det var jo lett å ha hund synes jeg, men katt kan jeg ikke noe om. Har hatt katt hele oppveksten, men det har jo vært i Afrika og der ruslet de bare rundt og klarte seg selv på et vis.. blir litt annerledes her hjemme.
Gleder meg til å se kattepusbilder når den tid kommer!

Inger Marie 7. mai 2008 kl. 23:10  

Heii vennen :)
Da er jeg tilbake i gamlelandet etter en mega herlig ferie :)
Har hatt det helt fantastisk, mye sol og bading. Faktisk var det så varmt at en dag kunne vi ikke være ute.

Sukkk så utrolig mye lekkert du har laget, er helt stum av beundring Kirsten. Den posen til Anita var bare helt råååååååå lekker.Du imponerer hele tiden du :)

Så gøy at dere skal få pusekatt da forstår godt at ungene gleder seg.

Hvordan hadde du det på messa da??
Ble det mye shopping??
Skulle gjerne vært der ja og fått handla litt og fått truffet deg igjen.Men det kommer jo flere muligheter.

Ha en go natt og ha en fin torsdag

God klem fra Inger Marie

Else Irene 9. mai 2008 kl. 18:41  

Hei vennen :)

Superlekker gavepose du har laget til Anita!! Jeg har allerede beundret både den og de herlige kortene ungene din lagde til Anita, i bloggen hennes :) Kjempelekre alle sammen! Jeg fikk sett og tatt på den du lagde til Annie, og den var minst like vakker som denne :)

Tenker ungene gleder seg til å få pus!! Ikke lett å vente i mange uker på en så herlig liten tass :)

Ha en fin pinsehelg, vennen!!

God klem, elsi

Bendichte 12. mai 2008 kl. 11:57  

Hei Kirsten - og tusen yakk for hilsen i min blogg. Supert kurs det siste du hadde på Unik! Er ferdig med å scanne - skal bare legge ut!
Lykke til med pus - kan intet om katter, vi har bare en søt hundine.
Har du sett hva Berit og Moia har blitt? hvis ikke må du sveipe innom Papirgleder!
Ha en kjempeuke - skal på GJøvik på kurs med Gudrun og Lene! Gleder meg! Klem fra B.

HegeT 15. mai 2008 kl. 12:29  

Hei på deg....

Her var det stille.....
Du henger vel i stroppen, du som oss andre...


Hvordan går det med pusungen?.
Har dere fått den enda eller?
Du kan gjerne legge ut noen bilder av den altså.....er jo så skrekkelig nyskjerrig......

torsdagsklem fra
HegeT

Bendichte 17. mai 2008 kl. 18:56  

Innom for å Gratulere med frigjøringsdagen og ønske deg en flott 17. mai!

Beata Ewa 19. mai 2008 kl. 12:45  

Hei og takk for sist - det var så koselig å få pratet med deg igjen :-)

Nydelig pose du har laget - lett å se at du er i siget :-) Du er en stor inspirasjonskilde!
Hos meg går produksjonen ganske seint - får skylde på det fine været vi hadde i det siste :-) Men snart må jeg ta i bruk alt det jeg kjøpte på messa :-D

Klem, Beata

Unknown 19. mai 2008 kl. 22:07  

Så flott pose du har laget Kirsten. Masse annet flott også forresten. :-)

Legger link til deg i bloggen min jeg.

Klem, ElinA

Sosa 19. mai 2008 kl. 22:42  

Hei Kirsten!
Kempelekker pose du har laget! Heldige Anita da :)
Lenge siden jeg har vært innom her nå. Er opptatt med "livet", he he.
Så artig å lese at dere også skal få dere katt. Vi var og hentet pusen vår dagen før 17.mai, så du kan tro ungene koser seg. Vi ønsket oss en Maine Coon-katt, og det ble en slik tigerpus som kommer til å bli kjempediger.
Nå prøver vi å venne hunden til katten og motsatt, så her går vi spennende uker i møte. Håper de blir venner!
Ellers har jeg vært på kurs med Gudrun Loenneken og Lene Solhaug en kveld, og det var kjempeinspirenende med mye maling og klin på Gjøvik. Morsomt! Men det mangler bare litt tid til å holde på....

Håper alt står bra til hos dere!

Klem fra Sosa :)

Marte 20. mai 2008 kl. 19:38  

Hei Kirsten!!

Først og fremst tusen takk for koselig kommentar til mitt veldig rosa og "dollete" kort :) Hihi,koselig at du likte det!

Så mye flott det var her inne. En stund siden jeg har hatt tid til å titte meg rundt omkring her - du har jo laget så mye fint! Gaveposen din var kjempefin, og dette rosa kortet likte jeg masse! :)

Gratulerer også med de to små pusekattene! :)

Mange klemmer fra meg!

Gunn (Merete) 23. mai 2008 kl. 03:07  

Denne posen er flott. Jeg har sett og sett på den. Er det noen god forklaring på hvordan man lager disse posene, har nemelig helt fått det med meg. Kunne nemelig tenkt å lage noen til ett lotteri vi skal ha.
Og her jeg bor er det som sagt dårlig med kurs osv. Jeg må stort sett få den type info fra nettet.
Gleder meg til å stikke innom seinere.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP