Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

3. april 2008

Kurs i fargelegging med Twinkling H2O

Tusen, tusen takk for alle de koselige kommentarene dere har lagt igjen i bloggen min! Det varmer veldig! *klem*

Jeg har hatt kurs hos Unik Hobby igjen, og denne ganger var temaet fargelegging med Twinkling H2O. Alle var kjempeflinke, og jeg håper de hadde det like koselig som meg!! Det var nok en gang en kjempekoselig kursgjeng!

Vi lagde 2 kort, og slik ble de... :)





Stempel: Inkadinkado - Casablanca Lily.
Mønterpapir: BoBunny - Paris Romance.
Kartong: Bazill - burgunder og brun.
Twinkling H2O: Pink Azalea, Black Orchid, Moss Green, Dreamsicle og Chestnut Brown.
Pynt: Bånd, kobberbrads og kobberpynt.

Det neste kortet er laget som som en slags "lomme", etter en idé jeg fikk i bloggen til Beata. Inni "lomma" er det en tag som man kan skrive en hilsen på.

På dette kortet har jeg embosset en bit akvarellkartong med en dies fra Quickutz Revolution. Etterpå har jeg malt med H2O-fargene Moss Green og English Lavender.





Tag'en:


Stempel
: Stempelglede - Crocus fra plata "Spring Botanicals", Ett Trykk - Hjertelig til lykke fra plata "Clearstamps tekst".
På tagen har jeg stemplet rundt kantene med swirlstempel fra plata "Min venn" fra Stempelglede.
Kartong: Bazill - lilla.
Twinkling H2O: Heavenly White, Icy Iris, English Lavender, Moss Green, Dreamsicle og Chestnut Brown.
Quickutz Revolution: GooseBumpz Curls.
Pynt: Bånd, diverse "tufsetafsgarn" fra BasicGrey, sølv brads og sølvpynt (noe scanneren dessverre ikke var noe særlig begeistret for ser jeg......)


På lørdag arrangerer jeg stempeltreff i kantina på jobben. Dette har blitt en liten tradisjon et par ganger i året... :) Det kommer bortimot 30 koselige damer med ganske mange kolli stempel- og scrappeutstyr!! :) Jeg gleder meg veldig!

Denne dagen blir definitivt krydra med stempling/scrapping og sist men ikke minst masse skravling og latter!

Dersom dere som er innom bloggen min har lyst til å gi oss noen utfordringer, så hadde det vært kjempekoselig! Send meg enten en mail, eller skriv utfordringen i bloggen her!! Men dere må gjøre det innen fredag.... ;)

Ha en kjempefin kveld alle sammen!

12 kommentarer:

Scrappelise 3. april 2008 kl. 20:44  

Det er så nydelig alt du lager Kirsten, en fornøyelse å se hvor nøyaktig og delikat alt blir. Og nå skal jeg snart pakke.. gleeeeeder meg!
See you!

Beata Ewa 3. april 2008 kl. 21:58  

Herlige kort igjen, Kirsten :-)
Tusen hjertelig takk for awarden - kjempekoselig!!!

Ser at du har en skikkelig stempelhelg i sikte - heldige deg (jeg må sikkert reise på ski igjen :-(). Kos deg!!

Snakkes vel på messa?

Klem, Beata

Sosa 4. april 2008 kl. 16:22  

Knapt 18 timer igjen til treff!
Nedtellingen har begynt. Men ikke pakkingen ;) På tide å starte kanskje.....
Gleder meg! Takk for at du ordner!

Beate 4. april 2008 kl. 20:03  

Nyyydelige kort!! Tror ikke jeg trenger å si mer ;)

Gunhild 5. april 2008 kl. 14:31  

Så nydelige kurs-kort!! Og utrolig lekker fargelegging!

Jeg tenker dere koser dere på treffet i dag! Gleder meg til å se det du lager :)

Og nå har jeg skikkelig nedtelling til vi treffes igjen, nå er det bare 2 uker igjen, jippi!!!

Hils familien :)
Stor klem fra Gunhild

Else Irene 6. april 2008 kl. 12:28  

Nyyyydelige kurskort, Kirsten!!

Og ikke minst tusen takk for blogawarden, og tusen hjertelig takk for de gode ordene, de varmer skikkelig *klem* Jeg er kjempeglad for å ha blitt kjent med deg også, bare så synd at avstanden er så stor...ikke lett å ses så ofte....men heldigvis er det snart messa og da ses vi igjen *klem*

Regner med at dere hadde det knallkjekt i går og at dere er slitne i dag :) Ha en flott søndag vennen, så ses vi om ikke mange ukene :)

Klem, elsi

Annie S 6. april 2008 kl. 21:30  

Hei vennen
Tusen tusen takk for en fantasisk lørdag. Du er virkelig et rivjern som order og fikser for alle oss damene slik at dagen blir HELT PERFEKT. Noen ganger tenker du kanskje litt for mye på oss andre? hihi (hvor er telefonen min? hvor er koden nå? noen sett vannflasken min?? tjiihii

Jeg setter umåtelig stor pris på deg vennen! Gleder meg til vi sees igjen om ikke så altfor lenge :)

Klem fra Annie

Hildes kort 7. april 2008 kl. 07:18  

Hei..
Har vært innom bloggen din å kikket litt her, og du verden så mye flott du har laget...
Stempeltreff på Hamar, ja det hadde vært noe for meg også - bor kun 3 mil unna...:-)

Takk for titten, og jeg kommer nok innom igjen senere

Anonym,  7. april 2008 kl. 09:49  

Kjære Kirsten!
Tusen takk for at jeg fikk plass på treffet ditt. Hadde det helt topp fra jeg kom til jeg dro! Takk for varm og blid velkomst - det var befriende!
Kjørte hjem med masse ny inspirasjon, med masse energi, med overskudd og glede!
Du er et varmt menneske!
Ønsker deg en herlig dag!
Klem fra Maria:-)

Marte 7. april 2008 kl. 21:46  

Dette er et kurs jeg skulle vært med på, utrolig flott fargelegging! :)

Jeg har lagt ut en blogcandychallenge - veldig koselig om du vil være med!

Godklem fra Marte

Bodil 15. mai 2008 kl. 22:37  

Kjempefine ting du lager :D

Lurer på hvor du kjøper charms, bl.a. disse du har brukt på dette kortet? De var SÅ fine.

Mvh Bodil

Kirsten Aune 16. mai 2008 kl. 10:53  

Bodil:
Jeg har kjøpt charms'en hos Unik Hobby. De har også nettbutikk. Du finner link til butikken på høyre side her i bloggen min :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP