Home.......... DT Stempelglede.......... DT Unik Hobby.......... My Templates.......... My Tutorials..........

13. mars 2008

Litt nytt...

Ei venninne hadde bursdag for litt siden, og da pyntet jeg en Toffifee-eske etter en idé jeg har lånt av Gunn Marit.

Det er utrolig koselig å gi bort noe, når mottakeren blir så fornøyd som det venninna mi ble!!
Jeg blir så rørt av sånn jeg...




Materialene jeg har brukt her er:
Mønsterpapir: K&Company.
Dies: Quickutz Revolution.
Rubons: Ett Trykk.
I tillegg har jeg brukt bånd, prima-blomster, brads, perler og som vanlig de herlige kobber-hjertene mine. Tusen takk Malene, for at disse snart blir å finne i butikken igjen! Forbruksvare, vet du... :)


Så har jeg laget et kort til en stempelvenn som hadde bursdag for noen dager siden.
Motivet er fargelagt med diverse blekkputer og svamp. Jeg skal vise denne teknikken på kurs hos Unik Hobby i neste uke....




Materialer jeg har brukt her er:
Mønsterpapir: Daisy D's.
Stempler: Stempelglede.
Rubons: Ett Trykk.
I tillegg har jeg brukt diverse kobberpynt og tynt garn...

Jeg har laget litt andre ting i det siste også, men det kan jeg ikke vise fram riktig enda.... Litt kurskort, burdagskort og andre hemmeligheter.... ;)
Men i løpet av kvelden skal jeg prøve å få scannet og lagt ut julekortene mine for mars måned. De satt virkelig langt inne denne måneden også....

Nå er det tid for kveldsmat med ungene! Ha en strålende kveld videre...

7 kommentarer:

Anonym,  14. mars 2008 kl. 00:27  

Såååå nydelig Kirsten! Noen utrolig lekre farvekombinasjoner "stæsjet" opp med søte perler og lekkert hjerte!! Og så den flotte bursdagsboka da, dér var det nydelige farver - akkurat de som apellerer til meg!
Ønsker deg en riktig fin helg Kirsten!
Klemmer fra Maria:-)

Maya 14. mars 2008 kl. 08:49  

Åhhh Nydelig kort! I lekre farger!
En fryd å se på :)
Og så herlig toffifee-eske!

Og selvfølgelig så distrè som jeg er,så fikk jeg ikke med meg Hamar-treffet før det var fullt.. *snufs*
Jaja,får satse på neste gang!

Ha ei flott helg,klem fra Maya

Bendichte 14. mars 2008 kl. 20:41  

Kjempeflott kort! Jeg gleder meg til mandag! Og jeg skal være med på treff! Holder på med boken som vi lage sist. Så lekre de scannede sidene dine er! Ha en super week-end!

hjemme bra 16. mars 2008 kl. 21:49  

Så lurt å pynte en toffifee-eske! Kjempefin!

Scrappelise 24. mars 2008 kl. 11:28  

Drømmen må være å ha en HEL dag så jeg kan fullføre et kurs hos deg. Det kortet med "damen" er så lekkert! Og det er det andre du lager også Kirsten. Du er superflink og får alt så nøyaktig og delikat..

Sosa 24. mars 2008 kl. 14:13  

Å så lekker eske! Og det kortet!
Du er bare så flink med detaljene og så blir det så perfekt ;)
Skulle gjerne vært på det distress-kurset, men da var jeg på påskeferie.
OG SÅ MÅ JEG SKJERPE MEG og gjøre ferdige kurs-tingene mine.....Kanskje jeg kan få bruk for Bind-it`n min snart også, ha ha! Men dagene byr på altfor mye annet, og nå må jeg pakke ut av påake-bilen og vaske klærne. Og rydde ut av scrappekofferten som jeg hadde med på ferie og nesten ikke brukte (at jeg aldri lærer....Neste gang blir det kun påskelektyre og strikketøy og KANSKJE litt malesaker!)

Ha en nydelig 2.påskedag :)

Therese 27. mars 2008 kl. 20:33  

Så smart det er å pynte en slik eske, blir jo en flott gave å gi.
Kortet er bare så nydelig!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you so much for visiting my blog! Welcome back!

Have a nice day!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP